Den omöjliga runken

Förstod att gårdagens starka kopp på Waynes skulle hålla mig vaken en bra bit in på småtimmarna. Ibland önskar jag att jag kunde ha fel nångång, men det verkar vara omöjligt. TV-spel med Mexaren, Höstformen samt Meriksson på em/kväll. Återkommer till det senare.

Sängläge ifrån kl 23. Klockan 0500 så passade det tydligen för John Blund att kika förbi en sväng på 45:an. Vad hinner man göra under 6 timmar i sängläge? Jo det ska jag berätta för er. Man börjar med att se andra halvlek i en trött La Liga-match. Man följer upp det med en runk, som brukar räcka för att man ska hitta sömnen, men icke. Ser två trötta avsnitt av 2 & a half men, men icke. Slår på ett avsnitt 24 på datorn samtidigt som det rullar en våffla på teven. Stannar avsnittet med 3 min kvar och hittar återigen 2000-talets sömnmedel dvs runken, men icke. Kollar klart på sista 3 min och slår på ett avsnitt How I meet your mother följt av ännu ett 2 & a half men, som håller bättre klass den här gången.

Sjukt pigg efter detta och klockan i taket visar 0335. Vafan tänker jag....3 runkar är det ingen som kan låta bli att somna av, så jag sätter igång och letar våffla på teven. Hittar till slut på den enda kvarvarande våfflan denna natt och det är då jag gör det......det är då jag springer in i "den omöjliga runken"....den sk kondomrunken. Det bara låser sig totalt när jag skall spela skinnflöjt till en film där dom knullar med kondom i.(För er som inte riktigt förstår vad jag menar, så är det exakt som att ha Lasse Eriksson som tränare) Får panik och börjar zappa runt innan stålet har lagt sig helt, men det enda jag får fram är Lilja 4-ever. Crap tänker jag, men lyckas hitta ribba igen. Känner dock att jag kommer få problem att avsluta runken till filmen som ist borde ha döpts till "Lilja, den här runken kommer att hålla på 4-ever". Gör ett sista ryck med tv-dosan och landar till slut på "Ringoling" på 3:an och nu känner jag att jag har kraft och stål kvar för en sista kraftansträngning. Ni killar vet vad jag menar. Samma som när man knullar och krafterna är på väg att tryta. Du vill så gärna komma så att du samlar ihop all kraft och ork du har i en sista kraftansträngning. Är det så att det kommer in minsta störningsmoment i detta läge, så då är det bara att hälsa orgasmen hej då. Jag lyckas på något jävla vis hålla ända in i kaklet och få lön för 80 minuters stenhårt jobb. Somnar som ett barn efter detta!

Tillbaka till tv-spelandet nu. 2 vs 2 på FIFA 10 stod på schemat och jag blev ihoplottad med höstformen. Jaja, jag har burit upp lag förut tänkte jag. Vi stöter på M & M dvs Meriksson och Mexaren och dom tar givetvis spelets bästa lag smygbarca. Ibra helt jävla omänsklig vilket man får anse som overkligt.

Vi vinner iaf första dubbelmötet ganska komfortabelt. Sen börjar det....jag har tagit upp ämnet förut, men då handlade det om NHL.....dessa förbannade jävla datoriserade fittspelare. Man gör mål på mål på exakt samma sätt varje gång. Ett sätt som på FIFA är helt omöjligt att försvara sig emot. Vi får stryk 4 raka dubbelmöten. Sen bara för att bevisa att smygbarca är omänskliga, så tar vi dom i två dubbelmöten och vinner givetvis båda. Sen får M & M avsluta kvällen med två segrar och ett x antal datoriserade mål. Höstformen kläcker en helt underbar kommentar efter spelets slut. "- Det var inte lika roligt idag" Då ska det tilläggas att han fick ännu mer stryk förra gången, fast då var det på ett mer verkligt och mer fotbollsmässigt sätt. Vad var skillnaden då sen förra gången då. Jo varken M eller M var med den gången. Vi hade 4 st som försökte spela fotboll som den ska spelas. Då var det hur kul som helst. Igår var det hur tråkigt som helst. Det säger jag inte bara för att vi blev nerkissade, för det blev vi, utan för att det är inte kul nånstans när 27 mål av 30 ser precis likadana ut....övriga tre som dom gjorde var 2 fk och 1 pen. Gårdagen kan kort och gott beskrivas som att ha Lasse Eriksson som tränare....Det kommer att bli fler spelkvällar på 45:an, men dom kommer inte att innehålla datoriserade spelare......dom kommer att innehålla lirare...precis som man kan förvänta sig när man besöker The Great One...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Guden

Man måste bara älska när du krig-runkar!

2010-03-26 @ 06:49:21
URL: http://http:/mrfantastic.com
Postat av: EN MASJÄVEL

hahah men fy fan vilkent inlägg!

2010-03-26 @ 21:21:41
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: KG

Världsklass. Bästa hittills... Bortsett ifrån lögnerna på slutet... //Meriksson

2010-03-26 @ 22:27:51
Postat av: Patti

Vilken jävla kung du är!

Du förlängde just mitt liv med sådär 5-6år!

2010-03-31 @ 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0