Det finns saker som jag älskar, sen finns det saker som jag ÄLSKAR!

Det finns en historia bakom Maskinens liv. Tex så myntades detta den 26:e april 1980: "När jag föddes pekade killen i himlen på mig och sa: Han är det" Det beskriver det mesta om mig fast på ett väldigt kort vis.

Nu var det ju inte det jag skulle snacka om utan om saker jag ÄLSKAR. Det är när jag får ut för saker som nån annan har gjort. Person 1 har betett sig illa mot person 2, varav person 2 låter detta gå ut över Maskinen som inte har ett piss med saken att göra. Men det måste jag ändå älska. Det är okey att kasta det på mig ist, för det rör mig inte i ryggen. Jag är så van att vara i denna situation, så jag skulle bli chockad om jag inte fick mig min dagliga skopa. Ta dagens exempel. Den sura personen har råkat ut för något och skickar ett mess och frågar om jag är hemma. Ja det är jag, men jag är på väg bort för att kolla på fotboll, svarar jag. Iom att jag är på väg bort, så kan jag dra åt helvete osv. Fan sånt måste man ju bara älska ändå.

Jaja, nu orkar jag inte prata nå mer om den där tråkiga skiten. Vi kan prata sexleksaker ist. I detta fall handlar det om tjejer och redan använda leksaker. Är det så vidrigt att använda en sexleksak som nån annan har använt innan? Jag frågade två tjejer om detta och den ena svarade ja och den andra svarade nej. Nu blev det alltså 50/50 på dessa svar, men jag tror nog att i verkligheten så är det fler som ryggar för att använda samma stavar som någon annan trots att den är rengjord med syra tamigfan. Jag lär ju givetvis ställa mig på den sidan som inte tycker att detta är vidrigt. Okey om staven är vansinnigt sliten och använd 1000 ggr, men om den är använd låt säga 5 ggr och helt kliniskt ren, så kan jag helt omöjligt hitta ett problem.

Vi kan ta tjejer som kliver in i ett förhållande med en kille som ganska nyligen hade ett annat förhållande som exempel. Nu vet jag inte hur många som har koll på en sån här situation, men snabbt och enkelt kan man beskriva det som att "ALLT SKA BORT!" Det är säng, lakan, tapeter, ja allt du kan tänka dig. T o m hallspegeln ryker, för där har hon ju stått och speglat sig tydligen. Sen kanske det löjligaste av allt, glidmedlet/massageoljan som inte ens är använt ska kastas. Vadå ska du tänka på henne när du masserar min kropp i 2 timmar helt utan anledning? Svaret på denna fråga är 11 av 10, - Nej det är klart att jag inte kommer att tänka på henne. Sanningen killar och tjejer är denna, att när det gäller att tänka på andra personer när man har sex osv, så har ALLA gjort det! Ja ni kan känna er träffade precis allihopa. Ni som tror att ni lever i ett fantastiskt förhållande och att han/hon bara tänker på mig när vi har sex har så otroligt fel. Det här fenomenet kan ta veckor, månader eller år, men det kommer att komma var så säkra. Vad tror ni att folk tänker på när dom onanerar? Flickvännen eller pojkvännen? I helvete heller! Har ni hört uttrycket: "När jag onanerar så kan jag vara med vem jag vill"

Ni som inte har funderat i dessa banor, kan få det jobbigt nästa ligg. Luktar vinballe om det är killen som börjar fundera för mycket vem det är hon tänker på när hon ligger och blundar i missionären. För hon tänker, var så säkra. Hoppas att era nästa ligg blir bra, för det kommer mitt att bli.

"Vänta med att tänka tills ni dör"



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: V1

Bra ämne Machina. Men jag skulle gärna vilja ha en fortsättning på varför du borde dra åt helvete när du lämnade fotbollssvaret.. En uppföljning på oförtjänt skit?!

2009-04-15 @ 10:45:06
Postat av: Maskinen

Kvinnor kan heter det ju....och det kan dom. Dom kan hitta fel överallt fast dom inte finns och det var väl det som hände..som vanligt

2009-04-15 @ 10:54:30
Postat av: C

Vårformen som närmar sig?!

Bättre än på länge nu...

2009-04-15 @ 12:01:05
Postat av: Maskinen

Knulla säljer som dom säger..

2009-04-15 @ 13:45:56
Postat av: Sanna

upp med händerna DET VAR JAG! Ok? Och det är jag som är den stora boven. Det var jag som hade en rätt pissig dag i går och KANSKE, KANSKE, lät det gå ut över Christian en putteliten aning. Men sen måste jag ju ändå fråga när du Christian blev så känslig att du måste reflektera över det i din blogg på detta viset...iofs, jag är ett ganska hett ämne, så varför inte köra på en fortsättning följer liksom när din publik ändå ber om det =) Tack än en gång för att jag fick stå i rampljuset!



Ett tips från mig till dig Christian att tänka över är... varför! Varför var jag som jag var i går? (kanske fanns det en liten liten gnutta av besvikelse, eller kanske tom hopp i det första sms:et?) Ni karlar verkar ju inte ens känna till ordet sympati. Hur som helst så kan jag med handen på hjärtat be om ursäkt nu när du tog det så hårt, för att du fick ta skit du inte behövde egentligen.

2009-04-15 @ 16:51:32
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Grab

HAHAHAHA!

Snacka om huvet på spiken efter senaste kommentaren!

2009-04-15 @ 17:26:50
Postat av: Grab

HAHAHAHA!

Snacka om huvet på spiken efter senaste kommentaren!

2009-04-15 @ 17:27:19
Postat av: Maskinen

Thank you, goodnight! =)

2009-04-15 @ 17:52:15
Postat av: Sanna

Du kan inte ta dig an havet före sjön.

2009-04-15 @ 18:30:11
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Jag är för gammal för att inte ha tagit mig an båda dom sakerna..

2009-04-15 @ 18:49:30
Postat av: V1

Är det här riggat? För bra för o va sant :)



Love(the)machine...

2009-04-15 @ 18:54:34
Postat av: Sanna

Om han nu är denne "maskin" som ni väljer att kalla honom, bara en enkel en; bajsar björnar i skogen? har maskiner känslor...?

2009-04-15 @ 19:13:14
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: V2

Eller känner sanna holst att hon, pratar lite för mycket just nu. ;)

2009-04-15 @ 19:32:45
Postat av: Sanna

Det är det enda jag kan!

2009-04-15 @ 19:49:22
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Riggat är det inte. Ja visst är jag en Maskin, inget snack om det. Nog kan du lite mer än att prata va Sanna..

2009-04-15 @ 19:58:52
Postat av: Sanna

Syftar du på knulla eller vaddå?! Skjut mig snälla!!!

2009-04-15 @ 20:01:40
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Knulla är det sista jag syftar på..

2009-04-15 @ 20:04:47
Postat av: Sanna

Dear Mr.Machine, mycket troligt va! Hur som helst så skulle jag kunna snacka "omkull" varena kotte här inne...



och du får ju dessutom ett hiskeligt rekord vad gäller kommentarer.

2009-04-15 @ 20:08:50
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

För det första, så kan du inte prata omkull mig. För det andra, så finns det vissa som kommenterar här inne som du skulle få det oerhört tufft emot..

2009-04-15 @ 20:10:33
Postat av: Sanna

Av dig då eller? Lets get this party started! :) Jag har tid, men du kanske är upptagen med "ouppklarade affärer" (utan att överdriva) eller att supa dig redlös, eller kanske spela tv-spel, eller ligga? Jag är vilket som beredd.

2009-04-15 @ 20:14:53
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Nej av dom andra, mig är du underlägsen. Jag har fullt upp med allt det andra du skrev i ditt inlägg nyss..

2009-04-15 @ 20:18:10
Postat av: Sanna

Eget beröm luktar illa. Ptjaa, vet inte ens vad det är för pajsare så det är jag inte alls lika övertygad om än...

Förresten så får du det att låta som om du hade något emot att bli "omkullpratad" av mig, hi hi :) Jag platsar nog din topplista ändå, ja efter Nadja93 då förstås.

2009-04-15 @ 20:27:17
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Skulle aldrig berömma mig själv, det låter jag andra göra åt mig.



Jag har hittills inte stött på nån som har pratat omkull mig och kommer garanterat inte att göra det heller. Jag trodde att det var Nadja95 faktiskt, så nu blir jag lite besviken måste jag säga..

2009-04-15 @ 20:39:11
Postat av: Najda

Det är ju jag, Nadja =) Jag kanske kan få äran att bli din första. Ska vi prata om dig eller ska vi sätta igång...? Börjar bli lite enformligt nu.

2009-04-15 @ 20:48:18
Postat av: Maskinen

Lika bra att köra bara..

2009-04-15 @ 21:45:08
Postat av: Sanna

Sanna igen då, så hur vill du bli omkullpratad? Har glömt dina favoritställningar men jag kanske kan höra med N eftersom hon var sist...

2009-04-15 @ 21:48:29
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Är nog bättre att du frågar din mamma isf, för hon har stenkoll på vad jag gillar..

2009-04-16 @ 00:11:36
Postat av: V2

Verkar som att du blir omkullsnackad både i snack och i sängen ganska lätt sanna, tydligen.



Kamma dig. ;)

2009-04-16 @ 11:50:54
Postat av: Sanna

"V2", kan du förklara för mig vad det sista du skrev betydde..? Uppfattade det inte riktigt. Christian har legat med mig vid ett, tre eller flera tillfällen...fråga C, själv har jag ingen aning faktiskt eftersom jag inte var i mitt sinnesfulla bruk vid tillfällena. Jag hade både alkohol och andra droger i kroppen men jag förstår väl att du inte kan få annat "Maskinen"..alltså fan va patetiskt ditt smeknamn känns.



Sen att snacka om min mamma känns ju lite "sådär" ärligt talat, så jäva lamt det kan bli. Om du tror du kan sätta mig på plats genom att dra in henne i det här så har du fått ganska mkt på bakfoten...

2009-04-16 @ 15:51:08
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Nej jag skulle ha spart dom drogerna till nån annan ist. För slarvigt av mig asså. Men jag får ju tillbaka pengarna i form av tjugor med tanke på att du har legat med ALLT efter det...

2009-04-16 @ 16:03:19
Postat av: Sanna

Din nivå och mognad är beundransvärd just nu Christian, jag måste ändå gratulera... Jag önskar jag kunde vara som du!

2009-04-16 @ 16:08:31
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Så jag såg det som en investering, men jag kunde aldrig drömma om den utdelningen. Bra visste jag att det skulle bli, men att jag skulle vara miljonär vid 28 det trodde jag inte. Jag får faktiskt lov att tacka..

2009-04-16 @ 16:10:40
Postat av: Sanna

Du är så jävla patetisk att det inte finns ord för det alltså...kom med fakta om du ska komma med nått. Sitt och hitta på massa skit liksom! Kom igen...du tar min tid.

2009-04-16 @ 16:13:07
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Försök att hitta nån som inte spöar dig nästa gång du blir tillsammans med en kille. Kan ju aldrig vara kul att agera boxboll åt en italienare på 160cm...

2009-04-16 @ 16:14:35
Postat av: Sanna

Fortsätt, jag njuter!!!! :)

2009-04-16 @ 16:15:31
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Måste älska att du försöker bluffa här inne, när sanningen egentligen utspelar sig på msn.



Nu sitter du och grinar därhemma, trots att jag sa åt dig att inte gå upp mot övermakten. Då har jag inte ens släppt 10% vad jag sitter på ens. Fan att folk aldrig lär sig.



Maskinen är ett Monster!

2009-04-16 @ 16:22:26
Postat av: Sanna

MÅSTE ÄLSKA DITT MILSLÅNGA ÖVERTRAMP!!! =)

2009-04-16 @ 16:32:21
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Varför fortsätter du, när du har blockat på msn osv? Dags att släppa fasaden nu..

2009-04-16 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0