SDIS

Sista dagen i steket assa. Det firar vi givetvis med att satta en dubbel och 4k in pa kontot...Fin resa det har....+ 16k pa Maskinguruoraklet...Eftersom folk kommer att fraga vad jag lirade sa ar det lika bra att jag skriver ut det. Hcp pa Nigeria och Hcp pa Egypten.

Sen att Arsenal kissade ner Bolton for andra gangen inom kort gor inte tillvaron samre. Vi tog oss forbi piss-United oxa, sa nu ar det precis som det ska vara era papper! Nej nu blir det ett par kalla pelsner innan jag vi satter oss i vara forstaklassstolar pa planet...Ses i kylan imorrn!

Var forovrigt vid ett magiskt vattenfall i tisdags....mer bilder kommer sen!



//Maskinen™


Maskinen angar pa

Vilket sjukt stim Maskinen ar inne i just nu nar det galler tips. Gardagens dubbel var egentligen aldrig i fara. -1 pa bade Milan och Arsenal och 2,5k till in pa kontot. Ronaldinho i gammal vansinnig form igen!

Igar kakade vi haj for forsta gangen...det kan ni fethaja. Det smakade helt ok maste jag saga...annars ar det stora samtalsamnet den stora rattan som har synts till utanfor rummet ett par ggr...en gang var det oga mot oga med Maskinen..Den overlagset storsta rattan jag har sett...Svart att beskriva...men kroppen sag ut ungefar som en bullens korvkonservburk for den som har sett en san...Helt sjuka grejer!

Forovrigt sa skymtas militar med automatvapen pa stranden....skulle vara nagot for dammsjon det!

Nej nu lar jag ut i steket och ata frukost och knappa en pelsner!

Hittade en film pa en ratta i samma storlek....skjut mig!



//Maskinen™


Maskinguruoraklet kor lilla kissen i Palolem

Det kom en kansla till Maskinen i torsdags...en kansla att det var dags att lagga ett lir. En trippel till 18 ggr pengarna spelades for en femhunka och vips nar jag smog in resultaten igar morse, sa kunde jag konstatera att jag var 9k rikare pa kontot. Man ska alltid folja och lita pa kanslan. Kanslan fanns kvar igar fredag, sa jag tankte att varfor inte...letar upp en dubbel...Elfenbenskusten -1 och den tyska tanken Bayern Munchen -1. In med 250 pa den och vips nu nar jag kollade...3-1 Ivory Coast och 2-0 Bayern Munchen och lite over 2k till in pa kontot!

Detta kommer att firas med ett gang kalla pelsner samt x antal drinkar i 35-graders varme nere pa stranden. Ska snart kika in pa Unibet och se om det ar vart att lagga nagot lir idag. lite over 11k plus pa tva dagar far anses som OK.

Ville bara beratta det for er.....era papper!



//Maskinen™


Vilken harlig start pa dagen

Sonic uppe fore tuppen och direkt ner pa beachen for att jaga solen och brannan. Kanner att paniken kommer mer och mer hos henne da hon ser att jag blir brunare och brunare for varje dag som gar utan att jag egentligen gor nagot. Jag tog det lugnt i morse. Eftersom jag var ensam nar jag vakande sa fick jag leta runkmaterial pa teven. Valet foll pa en cricketmatch mellan Indien och Australien....sa da fattar ni hur bra urvalet var...

Nar det jobbet var gjort, sa petade jag pa mig mina speedos och drog ner till det har internetplejset och vad moter mina ogon nar jag surfar in pa aftonbladet? Jo att Liverpool har akt FA-Cupen. Vilket javla godis! Ingen skrall nanstans att dom gor det iofs, men anda sa skont. Trotta trakiga Liverpool! Bladdrar vidare ner pa sidan och ser att aven smygBarca har fatt respass i cupen....poesi i mina ogon! Zlatan syndabock enligt uppgift...det kan ju inte bli battre.

Borjar bli dags att ta sig som 30 meterna ner pa stranden nu och bestalla in en kall pilsner....klockan ar ju anda snart 1030 har. Tar nog in en paraplydrink oxa ska ni se. Olen kostar mellan 5-6 kronor, medan drinkarna ligger pa hutlosa 15-20 kronor. Livet ar bra hart ibland, men det ar ett jobb som maste goras.

Hade kontakt med Sverige nu pa morgonen och det var tydligen bara minus 19.....sa ni ska inte gnalla darhemma......minus 19 och +35 ar i stort sett samma sak...

Ska tanka pa er nar jag zippar pa mina godsaker!



//Maskinen™


Steket i Indien

Pa plats i Indien och ett stalle som heter Palolem. En helt sjuk strand....den som ar sugen pa att se bilder sa ar det bara att googla pa Palolem. Lite kallare idag.....endast 26 grader nu kl 11 pa fm vilket far anses som vansinnigt kallt jamfort med dom senaste dagarna. For vilket sjukt stek det har varit assa.

En dag i Palolem ser ungefar ut sa har. Klockan pa 0830....sen lite snooze pa det. Ner pa beachen som ligger 100 meter bort...Bodde for ovrigt pa stranden i en coco hut forsta natten... Stek till 13....sen kak efter det pa nan restaurang som ligger pa stranden. Sen stek mellan 14-18, sen foljer man solnedgangen ifran stranden sista 30 min....hem och duscha och softa lite....sen ner och kaka vid vattnet igen. Kingfishern ar magisk. Sonic har varit lite klen pa det hittills. Verkar som att hon tror att hon ar 14 ar nar hon zippar cola pa cola.

Det hon daremot har gjort riktigt bra ar nar hon har raddat mig ifran tva kackerlackor. Fyfan, vad vidriga sa in i helvete dom ar assa. Javla fittor!! Blev aven bestulen pa min Arsenalhandduk, vilket inte ar nan skrall.....speciellt eftersom Sonic hangde ut den utanfar dorren med market utat! Goddag yxskaft!!!

Snorbromsen har tagits till en helt ny niva iaf....vilka bromsar dom bjuder pa....och da ar det tjejerna jag talar om....Borjar aven bli ganska trott pa "hello, boat trip? Dolphin trip? Fish trip? Taxi? Sarongs? Jewelry? Neonfargad gummisnodd med propeller?

Sonic ar nere och steker i detta nu. Det kan hon behova for att hitta lite branna. Sjalv kanner jag lugnet da jag redan ar sjukt brun..ingen skrall iofs...

Nej om man ska ta sig ner igen och peta i sig en liten "pelsner" klockan ar ju trots allt 1110. "Herr ober! Fan har dom inte oppnat an, klockan ar snart tio"

Laeser aven att det ar bra stek darhemma.........INTE :D

Sug mig! Bild ifran Palolem Beach nedanfor....



//Maskinen™


RSS 2.0