Det handlar om att sitta på facit

Just i detta nu så vill jag bara slita det hår som finns kvar på mitt huvud! Man måste bara älska när andra personer tar mina beslut åt mig, trots att dom inte vet ett piss! Vet att åtminstone en utav er läser detta och ni kan fan inte fatta besvikelsen som infinner sig i mina 170cm just nu. Tar jag era jävla beslut åt er kanske?! Fyfan vad dåligt!

Nu fick jag ju precis reda på det här jävla pisset, men det är inte det inlägget ska handla om. Det ska handla om hur viktigt det är att sitta med facit på hand, när folk försöker att komma åt en. Jag vet att det finns folk som vill komma åt mig, men dom sitter ju inte på facit. Vi kan ta ett exempel. Nån sitter inne på något snaskigt om mig, men jag sitter givetvis inne på något snaskigare om personen i fråga, så agerar personen så skjuter personen sig själv ist. Tror att det var ett inlägg för ett par tre dagar sen, när denna tjej valde att spela det sk spelet. Hon började veva i kommentarerna och jag älskar vev osv inget snack om den saken, men sen klev hon över gränsen i ett inlägg och då ger jag henne helt enkelt en ärlig chans. Jag skriver till henne på msn och frågar om hon verkligen vill spela spelet och om hon verkligen är beredd på konsekvenserna. Hon frågar om hon ska se det som ett hot och jag svarar att nej det ska du verkligen inte göra. Då får jag ett till ganska halvstöddigt svar varpå jag svarar upp med, glöm inte att jag varnade dig. Tar mig in på den hetaste bloggen igen och tre inlägg senare inser hon att hon har gått upp mot övermakten och då har jag inte ens släppt 10% av det jag sitter inne på.

När det gäller den svenska avundsjukan osv, så är det så här det funkar. Det gäller att sitta på trumf och jag sitter tamigfan på hela leken. Skulle det vara så att jag saknar trumf på något ställe, så är jag ju inte dummare än att jag ser till att skaffa mig trumf. Det är inte spec svårt med detta munläder. Alla människor har skelett i garderoben...ALLA! Pratade med en tjej som sa att det var helt rent ifrån skelett i henne garderob.- Jaha det säger du, sa jag och skrattade. - Ja, sa hon. - Det finns inte på kartan, svarade jag. Hur kan jag då vara så säker på detta då? Jo, för att jag redan har facit på denna tjej såklart.

Kanske inte det roligaste inlägget någonsin, men ack så viktigt. Jag är förbannat klipsk, glöm inte det...



//Maskinen™ - Ensam är stark

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu släpper du på kommentarerna där hon gör bort sig TOTALT annars jävlar.. Ruskigt sugen o se vad V2 skrivit som hon sen kontrat på ;)

2009-04-17 @ 22:39:10
Postat av: V1

Nu släpper du på kommentarerna där hon gör bort sig TOTALT annars jävlar.. Ruskigt sugen o se vad V2 skrivit som hon sen kontrat på ;)

2009-04-17 @ 22:39:28
Postat av: Mackan

Nu släpper du på kommentarerna där hon gör bort sig TOTALT annars jävlar.. Ruskigt sugen o se vad V2 skrivit som hon sen kontrat på ;)



2009-04-22 @ 09:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0