Det krävs något extra

Jag får vansinnigt många mail och bilder ifrån fans dagligen. Givetvis skulle man vilja lägga ut alla bilder, men då skulle jag inte göra något annat än att sitta och lägga in bilder 24/7. Så jag har väl satt ett eget krav när det gäller att publicera bilder ifrån fansen. En bild som uppfyller dessa krav ramlade in under natten och den fick t o m Maskinen att dra på smilbanden. Lyckas man med det så ska man givetvis få vara med i den hetaste bloggen, inget snack om det! Så alla ni därute, håll till godo för här kommer den...




Tänkte förövrigt bjuda på en floskel som #16 bjöd på häromdagen. "Inget svar alls är fan värre än ingenting" Tror fan inte ens att han var dyngad vid tillfället han kläckte den.

Vilka människor kan man lita på i dessa tider? Jag skulle gå så långt att jag säger: Lita inte på någon annan än dig själv! Jag har själv varit en vansinnigt stor lögnare, där jag försökte vara den som jag trodde att folk ville att jag skulle vara. Börjar man ljuga om att man har ätit köttfärssås ist för köttbullar, då har det gått långt....för långt! Nu var det faktiskt kärleken som gjorde att jag började gå hos psykolog med dessa problem och det var faktiskt en helt magisk upplevelse, dyr men magisk. Alla borde gå och prata med någon, det kan jag lova. Vad fick jag lära mig där då, jo att det är bättre att vara ärlig och trampa folk på tårna om det är så, än att försöka vara något man inte är. Efter x antal besök och x antal tusenlappar, så tog jag iaf examen och sen dess har man väl trampat x antal personer på tårna med skruvdobb. Men det var viktigt att göra detta, för då fick man bort den mesta skiten iaf.

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna dra ut något positivt av alla mina år som lögnare, men ack så fel jag hade. Jag sitter pga det inne på en vansinnig skill. Jag kan vansinnigt snabbt urskilja om en person ljuger eller inte. Jag går bara till mig själv och kollar hur jag gjorde och agerade och det blir ju bara pinsamt när folk håller på ibland. Folk står på sig att det är sanningen, men då ska ni veta att det var jag som uppfann det där för fan. Det finns även tydliga tecken när nån ljuger oxå, vilka tänker jag ju inte gå in på såklart. Med facit i hand, så måste jag säga att det var jobbigt i början att se folks reaktioner när man var ärlig ist för att säga det dom ville höra. Men nu är det bara skönt, nu slipper jag ju komma ihåg alla lögner som jag har dragit. För det är vansinnigt jobbigt att behöva tänka "Vafan sa jag då etc etc" Nu är det bara att sjunka tillbaka på sanningen.

Sanningen är den att jag ska äta frukost nu och sen ska jag slå på den självgående dammsugaren, för nu är det dammråttor lite här och där och det är säkert det!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: "Z"

Du, jag hade en sån där en gång i tiden jag me... Men den sög fan inge bra asså!!! Men de kanske du tycker.... Va vet jag, jag kanske andvände den fel!!! =)

2009-04-18 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0