Det sk förbjudna..

Sitter och läser runt lite på nätet och blir faktiskt lite smått förbannad. Jag sitter och läser om det sk förbjudna, dvs anus när det gäller det sexuella. Vad tjejer tycker osv om att få tex ett finger där medans dom blir tillfredställda. Nu hamnar vi i det klassiska läget igen, där vissa personer som vanligt tänker, vilken jävla idiot han är asså, vem fan vill läsa om sånt? Ja tydligen ni eftersom ni är flitiga läsare skulle jag vilja säga. 9 av 10 som säger det, har inte ens befogenhet att tycka i detta ämnet eftersom dom inte har testat det. Hur många gånger har inte ett antal av er läsare hört denna ifrån både killar och tjejer att ....."Exit only!" Nu snackar jag ju inte om att hamra in en köttklubba på 3dm, utan om att vara där och fingra och kanske peta in max ett par cm av ett finger. Nu vet jag att vansinnigt många tjejer och killar därhemma håller med om vad jag skriver, fast kanske bara 10% av alla som håller med skulle stå för det. JAG står för det och lägger till och med till att det är bland det bästa som finns. Sen finns det tjejer som har varit riktigt skeptiska till att låta nån testa detta på dom själva, men när dom väl har gjort det, så kan du i 9 fall av 10 räkna med att du får göra det igen, för så jävla mycket bättre är det.

Dags för folk att vakna upp lite tycker jag, det är ändå snart 2010 och vi har lämnat 1900-talet för längesen. Fan testar man inte, då kan man fan inte veta heller. Det som stör mig jävligt mycket är sk vetare. Ja dom som redan vet...ni vet. - Ja men har du testat då? , frågar jag. - Nej, men jag vet att det är så, är det givna svaret. Hur fan kan du veta? Nu har jag lyckats överbevisa ett par sk vetare och det finns nästan inget bättre. Då har man ju tur och allt vad det heter. Hur fan kan det vara tur att du tycker om att få ett finger i röven? Ja mycket ska man höra ändå innan öronen trillar av.

Jag har befogenhet att ha åsikter i det mesta när det gäller sex, då jag har testat det mesta. Långt ifrån allt har varit bra, inget snack om det, men då vet jag ju det iaf. Jag får höra att jag är sjuk och såna saker för att jag gillar att få ett finger i stjärten och en bitchslap i ansiktet. Jag står för detta iaf och jag gillar det som fan. Det jag kan tycka är sjukt, är när en orienterare/scout säger att jag är sjuk samtidigt som personen tar en tugga av kotten han nyss har grillat samtidigt som han torkar sig i arslet med granen som står bredvid.

Är ni i ett förhållande som är på dekis och ni har världens tråkigaste sex? Vafan peta upp ett finger och se vad som händer........givetvis ska fingret inte vara snustorrt. Antingen får du en sån fet smäll att du inte fattar nånting, eller oxå lever ni ihop resten av livet.

När vi ändå är inne på det förbjudna......sex medans man har mens, ja eller nej? Ja ni förstår antagligen redan vad jag tycker i det där. Här är jag oxå av samma uppfattning, att har man inte testat så kan man inte säga något heller. Enligt min åsikt, så behöver man inte börja grina om det kommer en droppe i timmen, men vad vet jag. Jag kanske är unik, sjuk i huvudet, störd osv osv osv. Ja men då är det väl så då....

"Slappna av, det blir skönt om ett par minuter"



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: #15

hahaha.. helt vansinnig är du. Crille got fingered..

2009-04-14 @ 16:43:56
Postat av: C

HAHAHAHA! Applåderna dånar i centrum!

Mannen som säger det alla tänker.

2009-04-14 @ 16:48:27
Postat av: Anonym

Ja men vafan, jag blir så trött. Det är ju precis så det är som jag skriver..



Fingered over and over again..

2009-04-14 @ 17:22:52
Postat av: Maskinen

Är givietvis jag som postade det senaste..

2009-04-14 @ 17:33:11
Postat av: Sofia

håller helt med på de där med anus.. skönt som faan! lite mer än bara nån cm finger för min del ;) och jag STÅR FÖR DE!! Och finns även killar som gillar de har jag fått erfara och de e mys ;)

2009-04-14 @ 19:18:13
URL: http://sofialine.webblogg.se/
Postat av: Sanna Holst

Jag har legat med dig tre (var det tre?) gånger för mycket. Jävligt mycket för mycket också kan jag säga.

2009-04-14 @ 21:52:39
URL: http://sannaholst.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Kan aldrig bli för mycket..

2009-04-14 @ 23:37:59
Postat av: V1

sofialine... 2 much info... innte kuuul

2009-04-17 @ 22:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0