Fansen står upp i kampen mot Satan!

Det är fantastiskt när det ramlar in fanbilder i inkorgen. Så skönt att fansen står upp i kampen mot Satan när jag inte ens befinner mig på 45:an. Man skulle kunna säga att dom visar hjärta för klubben.

Helgen har väl annars varit ett enda stort sömnpiller, förutom en trevlig förgädda igår tillsammans med #16 och Emma.

Ser framemot kvällens Bingolottospel. Får tacka Rosen för den asså.

Som ni märker så har jag inte vansinnigt mycket att skriva. Det går väl lite hand i hand med att jag sitter och kollar på damfotboll oxå. Asså damfotboll, vafan är det frågan om?! Nu hittade jag helt plötsligt något att skriva om. En av TV4:s stora händelser i sommar är tydligen att man har köpt tv-rättigheterna till Dam-EM i fotboll. Det är tydligen 1 av 3 höjdpunkter dom har i sommar. Dels damfotbollen, sen visar dom även när målarfärg torkar samt när Baren-Håkan gör entré i "En annan del av Färjan".

Tillbaka till damfotboll igen då. Alla höga skott går i mål, det är ju verkligen inget nytt. Så varje gång dom får på en "höjdare" som dom uttrycker det, så sitter den där. Ja nu är jag väl antagligen dum i huvudet enligt vissa. Jag skulle vilja kalla det realist. Varför inte ta damhockeyn som ett annat exempel. Där är det förbjudet att tackla! Men kära nån asså. Jag tycker om tjejer, det är inte det. Fotbollen kan väl vara ett bra substitut till Friskis och Svettis en gång i veckan kanske. Jag menar motion är ju bra, så därför är det väl inte fel att ha lite boll-lek (damfotboll) en gång i veckan.

Väljer att lägga ut detta när KIK-dam sitter på en buss på väg till boll-lek på bortagräs, så får vi ta glosorna till kvällen ist =)



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Skyffeln

Jag såg möjligheten och tog chansen. Jag menar, vem fan vill inte "kasta skit" på Satan? Bokstavligt talat :) Saknar dock bild-bevisen från hur 45an blir rape´ad...



/ #12 - Medlem i Maskinklubben

2009-04-05 @ 15:34:12
URL: http://ikb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0