Maskinen är ett monster =)

Jaha, i 30 timmar har jag nu spelat på att gårdagens inlägg var sant. Nu kan jag efter många skratt säga att det inte är det. Jag har över 50 st som har köpt detta med hull och hår. Folk har fört diskussioner om att söka mitt jobb osv. Morsan ringde med gråten i halsen och frågade om det var sant. "Ja det är sant" svarade jag iskallt, samtidigt som jag försökte kväva en skrattattack.

Jag utnyttjar asså händelsen för typ 3 veckor sen till fullo och det blir i mina ögon ett vansinnigt bra aprilskämt! Det skönaste av allt är ändå det som har hänt i inkorgen på mailen under gårdagen och dagen. Folk har vansinnigt svårt att få jobb osv. I det här fallet kommer jobben till Maskinen. Jag räknade till 6 jobberbjudanden under mindre än ett dygn, och det kan man bara mysa till.

#16 tyckte att skämtet var för grovt, jag och många av dom som gick på det tycker att det är ett helt fantastiskt skämt. Jag kan berätta ett skämt som jag inte tycker är OK och det är när man spelar in förra veckas lottodragning, Keno eller Joker typ, fyller i den raden som blev och lämnar in hos ombudet. Sen ger man denna lapp till tex nån som fyller år, slår på filmen när den ovetandes inte ser och bara låter honom tro att han har dragit in 450 Miljarder kronor när det sista numret kommer upp, låter honom fira i ca en minut, sen kasta det i ansiktet på personen att det inte är sant. DETTA ÄR INTE OK så att ni vet det.

Vansinnigt bra väder idag igen och jag börjar skymta gräset på många ställen. Dock inte där Satan har skottat över. På tal om skottning och Satan, så vaknar jag för ca 30 minuter sen av att nån skottar på baksidan. Jag ställer mig upp och tittar ut och då är Satan i full färd med att skotta där med. Hon ska precis börja kasta över på gården när jag ställer mig synligt och bara stirrar på henne och hon kör en "Abort mission" i sista sekunden. Måste älska att hon vill att jag ska plocka ner min monstertall på baksidan. Det kan hon glömma! Det ska tamigfan upp ett fittstim med tallar där bak innan det här är klart.

Nu ska jag hitta deget, men vad ska man göra imorrn? Jo jag knatar väl till jobbet såklart =)



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: Mej

Suck! Vilken tur, att så många gick på ditt aprilskämt!

Stärker väl "egot" lite iallfall?

2009-04-02 @ 18:41:16
Postat av: Maskinen

Nej sånt där är vardagsmat för mig, så det krävs mer om det ska kunna stärka egot...

2009-04-02 @ 21:39:28
Postat av: Mej

Ok! Fast när det gäller dej borde jag förstått det! :)

2009-04-03 @ 09:23:22
Postat av: Maskinen

Ja visst borde du ha gjort det..

2009-04-03 @ 10:07:04
Postat av: Anonym

Underbart

2009-04-03 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0