No shit Sherlock

Läste i ett blogginlägg här på förstasidan på blogg.se, som innehöll denna mening: "Visste ni att vi äter mer godis under påsken än vid jul?" Nej men är det sant?! Hur skulle vi kunna ha en aning om detta? Du kunde lika gärna ha skrivit "Visste ni att det snöar oftare på vintern än på sommaren?" Men vad mer kan man begära av den här personen, som avslutar sitt inlägg med denna mening "Missa inte Tinas Trädgård ikväll på TV4 Plus!" Nej för fan, det missar vi inte för allt i världen, om dom nu inte visar damfotboll på nån kanal då!

Skärtorsdag, eller ja skär torsdag som säkert en hel bunt skriver. Det här har varit en sån dag, då man inte får svar av en enda person man försöker få tag på. Ni har säkert varit med om det ni med, så då inser ni att det bara är att ge upp och göra något tråkigt hemma ist. Så därför håller jag på och tvättar just nu. Innan det så duschade jag och rakade mig och innan det så gjorde jag väl det som är höjdpunkten på dagen så här långt. Jag spelade ett klassiskt verk på skinnflöjten helt enkelt. Nu väntar väl matlagning skulle jag tro, sen ryktas det om ett möte runt 17-tiden. Sen kliver man väl in i suggans land skulle jag tro.

BTW så är IPRED-lagen ett jävla skit






//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: marcus

Så ja, nu är du tillbaka igen.

2009-04-09 @ 13:42:35
Postat av: Maskinen

Tackar!

2009-04-09 @ 13:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0