Nummer 2 på hemma eller bortagräs...

Tror aldrig att vi kan bli för gamla för att diskutera bajs, för det är ju verkligen SKITkul. Personligen så har jag lite problem att skita när det står folk utanför dörren, eller som när jag bodde på 24:an och hade lyckats fått hem ett kvinnligt kött över natten och det började närma sig morgontimmarna efter en ninjafylla. Det första vi killar vill göra dagen efter, är bara att gå in och blåsa ur oss så mycket som möjligt på WC. Det finns få saker som slår känslan att skita när man är riktigt skitnödig.

Nu vet jag inte varför jag är så känslig, för alla människor skiter ju. Är det ljudet, lukten, plumset, eller vafan är det? Jag kan inte svara på det, eftersom jag inte vet. När jag har polare hemma kan jag skita med öppen dörr, inga problem, men när det är okänt folk så blir det jobbigt.

Man har ju hamnat i en del roliga situationer när det gäller detta och jag kan ju säga så här att ska du ligga med nån efter krogen, så se för fan till att göra det på bortagräs! Jag kan bara se fördelar med bortagräset och den absolut största fördelen är ju såklart denna: Du kan dra precis när du vill! Detta är ju givetvis det absolut bästa. För i 9 av 10 fall, så vill du bara fly när du har fått orgasm. Det är här det blir stora problem om du har tagit med dig tjejen till hemmagräset. För i 9 av 10 fall så vill tjejen ligga och mysa och gosa efteråt och även äta gemensam frukost dagen efter. Tro mig, hon ser inte likadan ut på morgonen som hon gjorde kvällen innan.

Nu skulle iaf det här inlägget handla om bajs och det har faktiskt lite att göra med förra stycket oxå. Är du på bortagräs, så kan du ju faktiskt dra om du känner dig skitnödig. Det är svårt om du är på hemmagräs. Jag har faktiskt varit tvungen att lämna min lägenhet några ggr och sagt till liket i sängen att dra igen dörren efter sig, för så jävla trögfattade och risiga har vissa varit. Sen har nog jag varit den risiga och trögfattade personen ett par gånger oxå, inget snack om det =) Kan inte förstå varför tjejen på bilden inte ville ha mig kvar efter akten... Ja jag har tillåtelse att använda bilden utifall den vanliga bildnazin ska anmäla mig eller något!



Tillbaka till bajset, fan jag hamnar på sidospår hela tiden. Var iaf ninja efter krogen för en herrans massa år sen och blev hemsläpad av något monster som såg chansen att dra hem Maskinen. Det är ju helt omöjligt för mig att genomföra något, så jag somnar och det tackar jag Gud för. Men väcks nån timme senare av att hon vänder och vrider på sig och jag känner ju vad som är på väg att hända. Hon smyger upp och går in på toa som ligger vägg i vägg och försöker lägga dom här första skitarna så lågt som möjligt, men givetvis misslyckas detta som vanligt när man har hållt sig i flera timmar och det bara kommer skit på skit och sen bara kommer allt om ni förstår vad jag menarCrap, hur fan ska jag ta mig ur detta, tänkte jag. Hon smyger in efter ett tag och tror ju givetvis fortfarande att jag ligger och sover. Nu kan monstret slappna av och somnar ganska snabbt. Jag smyger upp så försiktigt jag bara kan och bara drar. Behöver jag ens nämna att det luktade kyrkogård ute i hallen...

Vi ska gå in på lite tankar angående otrohet och såna saker igen. Jag anser, och här får jag så vansinnigt mycket motstånd, att om min partner ska vara otrogen, så ser jag hellre att hon ligger med killen ist för att hångla med honom. Ja, nu tycker 9 av 10 att jag är dum i huvudet. Den 10:de är den smarte utav er. Jag ska utveckla. Kan något bli mer personligt än att hångla med nån annan? Nej, det kan det inte. Ja men då är väl knulla ännu mer personligt, man är ju nakna osv osv? Nej det är inte mer personligt nånstans! Du sätter på nån bakifrån för att få komma, det är inte personligt nånstans och nej, man hånglar inte alltid när man har sex, så kom inte ens med det argumentet.



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Bajen Ville

Jag är den nya maskinen !

2009-04-18 @ 00:29:47
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 00:32:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Maskinen

Ville, det kommer du aldrig att bli =)



Ja allt är bra, det enda störningsmomentet är väl folk som ska lägga sig i mitt liv bara.



Själv då?

2009-04-18 @ 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0