Toblerone

Ifrån den läckra chokladbiten, så är steget inte speciellt långt till trekant. När det pep till på mobilen runt lunch idag, så hade jag väl aldrig kunnat ana att det skulle stå som det gjorde i sms:et. "Hur ställer du dig till trekant?" Ja, jo vad svarar man på en sån fråga. Fick väl iväg något i stil med "Jo det är väl fint" lite halvtagen på sängen sådär. Diskussionen fortsatte iaf och det fick mig att tänka på mina tidigare erfarenheter tillsammans med en viss våffla och ett par olika tjejer sådär. Nu vet jag att iaf en av dessa tjejer läser detta och ska väl i ärlighetens namn säga att man inte blir vansinnigt kåt om man ligger på slicken och råkar kika upp och där ligger våfflan och gör tummen upp med ett vansinnigt bögigt flin på läpparna. Inget dumt om våfflan, men man blir inte vansinnigt hård när detta inträffar och i detta fall så var vi tvungna att avbryta hela grejen pga min skrattattack när jag såg våfflan göra den grejen asså.

Det som var bra med denna grej trots debaclet, var att vi var singlar alla 3 och ingen hade känslor för nån annan i "trean". Många i ett förhållande drömmer eller går i tankar att man vill ha med en tredje part i sängen nångång. Jag törs nog säga att det är bra om det kan stanna vid tankar i detta läge, för utgången blir i 99 fall av 100 katastrof skulle jag vilja säga. För när ni väl är där och du ser en annan kille som gör det vansinnigt skönt för din tjej, så är det inte lika roligt längre. Tjejen jag pratade med idag, berättade om hennes ev tankar om det skulle vara en tjej med och hon själv var i förhållandet med killen. Den absolut jobbigaste tanken var denna. "Tänk om hon är skönare och bättre än mig!" Ja risken är ju att hon är det, inget snack om det. Men leker man med elden så får man vara beredd på att bränna sig oxå.

Om jag nu skulle göra detta när jag är i ett förhållande vilket jag har svårt att se att jag skulle göra, så skulle det nog gå till typ så här. Jag fixar nån randomkille på krogen, min tjej är givetvis inte med, min tjej ska ha ögonbindel på sig hela tiden, det ska ske på ett ställe som inte kan förknippas med vart vi bor osv, när akten är över, så är det bara bye bye till denna kille. Så hela grejen med detta är ju att min tjej inte ska få reda på vem det är som har varit med, OM det nu skulle hända som sagt..

Ja hur blev det nu sagt med dagens trekantsförslag till slut? Den som lever får se. Jag vet, det räcker så va =)



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Våfflan

vafan, jag var ju tvungen att ge dig en "tummen upp" eftersom du gjorde lite av ett hästjobb på slicken! Sen att tjejen ifråga inte tog skrattanfallet på speciellt bra sätt är ju en helt annan fråga =)

2009-04-22 @ 18:27:55
Postat av: Maskinen

Jag gör alltid ett bra jobb på slicken, men den "tummen upp" du bjuder på caught me offguard skulle man kunna säga..

2009-04-22 @ 18:32:34
Postat av: Den tredje parten

Hahahahahahaha, kan ju kanske ha varit så att just då så var det en aningens pinsamt och att jag först inte visste vad som var så roligt. Självdistansen var nog inte på plats då heller. Men jag kan lova att tårarna sprutar på mig nu när jag läst detta inlägg.

Maskinen är bra på det han gör, bra jobbat Crille;)

2009-04-23 @ 19:08:05
Postat av: A-K

Hellre en skön trekant än en ond cirkel...

2009-05-04 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0