Trädgårdsmaskin..

Lördagens gunghus blev ett lite halvt ovanligt hus, då jag inte fick tillfälle att svänga mina lurviga på schlagergolvet. Anledningen till detta var ju givetvis att jag fastnade i baren, där folk skulle surra och bjuda på sprit osv för att jag fyllde 30-1 efter tolvslaget. Hur fan ska jag lösa det här, tänkte jag tyst för mig själv. Jag blev helt enkelt tvungen att köra mitt A-game. Så jag tog ett par djupa, sen sög jag i mig tequilan som jag hade blivit bjuden på (läs Mexaren) och sen kör jag helt sonika, "Öj titta där", samtidigt som jag pekar ut mot golvet. Alla tittar dit och vips så tar jag chansen och flyr in till styrdansen på Stora Björn. Sliter tag i en MILF och vi tar oss ut på dansgolvet. Vi hinner väl köra en fantastisk bugg i ca 60 sekunder innan..........."Maskinen!" Jag vänder mig om och där står...................en person jag aldrig har sett förut tror jag. Han kommer fram, ger mig handskaken och sen dräper han den redan klassiska kommentaren. "Hej, jag är bror till han som står längst till vänster på maskinenkortet" Jag ler fortfarande när jag tänker på den..






Jag har gått och dragit mig länge för detta, men nu går det inte längre. Jag måste bege mig ut i trädgården på 45:an och göra ett riktigt hästjobb. Rabatter, buskar och träd ska rensas, putsas, filas etc etc. Det här är inte riktigt min grej och jag äger inte en enda trädgårdsgrej. Så mao så måste jag handla in alla dessa verktyg osv i dagarna. Så min tanke är denna. Den som känner sig sugen på att göra en insats på klassisk mark dvs 45:an, så är ni hjärtligt välkomna. Vad får man för detta om inte det duger som skrevs i meningen innan. Ja vad sägs om nånting grillat, nån bägare eller helt enkelt kvalitetstid med Maskinen. Ja jag måste ju givetvis köpa en grill först, men det är snabbt ordnat.

Hade en vansinnig diskussion med Oh Ah i fredags om cyklar. Han hade köpt sin stålåsna av nån håschare för 400 bagis. Cykelstölder är ju vansinnigt vanliga, så då kom jag ju givetvis på den briljanta idén att kommunen köper in, låt säga 10000 cyklar och sen sprider man ut dom runt om i staden. Alla cyklar är utan lås och ingen cykel ska låsas. Man tar helt enkelt en cykel, där man man är och sen lämnar man den bara när man är framme vid slutdestinationen. Sen kan vem som helst ta den därifrån dit den personen ska osv. Givetvis får vi bort alla stölder med denna idé. Svårare än så är det inte och alla är nöjda. Skulle nån få för sig att stjäla eller låsa en cykel, då har alla andra rätt att döda den personen.

Tjejer äger oss killar på ett sätt som vi egentligen inte kan påverka. Det är givetvis "fittfaktorn" jag pratar om. Vill dom plåga oss ordentligtstänger dom bara igen butiken. Dom vet att vi är såpass kåta att vi är beredda att göra i stort sett vad som helst för att komma åt den rosa tacon. Dom är ju inte sena att utnyttja det heller. Ni styr våra liv med det rosa fruktköttet, inget snack om den saken. Ni borde skämmas ni som spelar ut fittkortet, för det är ett vansinnigt slag under bältet. Sen har ni stenkoll på att vi inte är kapabla att spela tillbaka med det kortet när suget väl sätter in för er. Det är som jag säger....tjejer är svin =)



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: marcus.

Den där briljanta idén du fick är det redan någon storstad som använder sig av. Minns dock inte vilken stad det är, men det var mindre viktigt.

2009-04-28 @ 01:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0