Varför är välpumpade bollar så bra?

Alla ni som är helt ointresserade av sport osv kan vara lugna. Detta inlägg kommer inte att handla om sport, möjligen kan man dra det till gymnastik......ja sån gymnastik som utförs i verkstäder hemma hos folk alltså. "Men, det står ju boll i rubriken ju", tänker ni. Ja visst gör de det, men det är inte vanliga bollar vi pratar om nu. "Jaha, du menar silikontuttar". Det skulle jag ha kunnat gjort, men nu är det inte det heller. "Men säg vad det är då" Ja, jag ska om ni kan tagga ner lite. En boll är helt enkelt en kraftig, överviktig eller rättare sagt fet tjej. "Fan vad elak du är nu!" Ja, men nu är det så att det finns regler för detta. Det är absolut inte ok av en smal person att säga boll. Men för mig som fd boll är detta helt ok. Vi kan dra en parallell. Det är inte ok för en vit person att kalla en mörkhyad person för neger, trots att dom kallar varandra det hela tiden. Det finns dock 1(!) undantag när det gäller den här sista regeln........ja ni gissade rätt såklart. Givetvis är det Eminem!

Tillbaka till bollarna nu. Vad är det dom är så fantastiskt bra på? Jo dom är helt enkelt förbannat bra i sängen. Hur fan kan jag veta detta nu då? Alla gånger jag har snackat om att jag har ett överjävligt bollsinne, så har det inte varit idrott inblandat överhuvudtaget i den meningen. Får man höra uttrycket "Play ball" ifrån en boll som täcker upp större delen av dubbelsängen, då spelar man! Vad är det då som gör dom så bra? Det finns det ett mycket simpelt svar på. Dom knullar helt enkelt som att det är sista gången dom knullar, så enkelt är det, för det är precis det dom tror. Och iom det, så ger dom precis allt och lite till. Menyn rullas ut och den består av endast ett ord......BUFFÈ. Ni som har varit där vet precis vad jag pratar om, ni andra som inte har varit där fattar ingenting just nu.

Så nu kanske ni förstår varför vissa har svårt att "hålla bollen i luften". Får sluta med dom där Oldsbergskämten nu asså. Sjukt svårt att låta bli när det finns oändligt många på just "boll". Ska väl klä på mig nu, för snart kommer Monstret och hämtar mig. Avslutar med en lam historia ändå..

Vad heter Lejonkungens säng?

(Simba)sängen




//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Mej

Alltså, du är inte normal! :)

2009-04-03 @ 19:19:40
Postat av: Anonym

Fd boll?

2009-04-03 @ 20:29:46
Postat av: Maskinen

Hur säker var jag inte på att den sista kommentaren skulle komma då. Insatsen tillbaka. Sluta va så bitter nu för att du inte lyckas åstadkomma något. Boll = mycket pengar

2009-04-03 @ 21:13:03
Postat av: Anonym

Men för mig som fd boll???? Men nån annan hann före och kommenterade....

2009-04-03 @ 21:29:37
Postat av: Anonym

29 år om 23 dagar, jesus.....

2009-04-03 @ 21:44:03
Postat av: Maskinen fd boll

Stå för det ni skriver ist, det blir ju mycket roligare då =)



Ni verkar inte kunna bollreglerna märker jag..

2009-04-03 @ 23:23:49
Postat av: Eskil

Håll bollen i luften!

2009-04-04 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0