Det här kommer att bli ett äckelinlägg

Behöver äckla ur mig på något annat än era mammor, så jag gör det här ist. Det finns folk som spelar dumma i huvudet (jag), sen finns det folk som verkligen inte fattar nånting. Vafan är det frågan om?! Det är sånt där som kan få en att ta tag i polares fruars gåstavar och bara mosa dom mot en lyktstolpe eller något liknande. Nu orkar jag inte förklara specifikt vad detta handlar om, men det ska dras jämförelser med saker som inte ens hör dit osv osv osv osv. Tur att man får hitta en rejäl jävla sugga ikväll kan jag lova! Så ringer det ikväll eller inatt.....svara inte!

Var på kupan igår tro det eller ej. Hamnade på Waynes vilket oxå var en skräll, tillsammans med 7 andra killar varav 4 hade hängpage såklart. Vad är det med dessa hängpager. Tycks inte rendera i mer tjejer iaf. Däremot så har dom en tendens att hamna i bråk eftersom det uppfattas som att dom är brats ifrån Lidingö. Vi får se ikväll igen, allt annat än att dom hamnar i bråk för betecknas som en skräll.

Hösten är här och Höstformens form lyser med sin frånvaro precis som vanligt. Det är ju förbannat tråkigt att det ska behöva bli höst i mitten på augusti. Kan nog räkna till en solvecka denna sk sommar mellan mitten på juni och mitten på aug och den inföll under P&L-veckan oturligt nog. Nästa år hoppas vi på att monsunregnet som kom under DC-veckan, ska landa redan under P&L, så att dom får jobba lite på campingen osv.

Börjar hämta mig nu efter djurchocken vid bärplockningen. På tal om bärplockning, så ringde det en sk bärplockare förra torsdagen som skulle komma hit runt 1400 på fredag och plocka. BP har fortfarande inte dykt upp....otroligt.

Coldplay-konserten försvann ju all världens väg iaf pga, ja vad tror ni..........ja ni har rätt......jobb såklart. Vad tänkte jag med? Inge nöjen här inte, hur fan skulle världen se ut då? Det är helt orimligt, som Pada skulle ha sagt.

Det är inte Maskinenklass på detta inlägg, men det skiter jag i just nu.



//Maskinen™ - vi ses i dimman


Kommentarer
Postat av: #10

du är ur form ditt papper! i allt du ger dig in på!

2009-08-19 @ 11:19:52
Postat av: Maskinen

#10 varför skriver du inte under med ditt riktiga namn dvs Höstformen ist!

2009-08-19 @ 11:50:22
Postat av: Maskinen

#10 varför skriver du inte under med ditt riktiga namn dvs Höstformen ist!

2009-08-19 @ 11:50:53
Postat av: Anonym

Är humöret bättre idag?

2009-08-20 @ 19:39:54
Postat av: Sofia

äru på kasst humör eller???

2009-08-20 @ 20:21:22
URL: http://sofialine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0