Drömmarnas teater

Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort? I Borlänge skulle man kunna säga att det är som vanligt dvs helt fantastiskt. Nu vet man inte om det ligger en hel näve ironi bakom den meningen och det kommer vissa troligen aldrig att få veta heller.

Var på farsans 60-års-öppnahusbjudning i lördags och jag fick äran att berätta för honom vad vår familjs present till honom var. Tillbaka till Winnerbäck ett tag, för det viktigaste dom senaste månaderna har varit som en rad ur hans "Hugger i sten", nämligen "berätta ingenting om England" och det var det jag fick berätta nu....ja om England alltså. Att se hans chockade och helt tysta min när han fick höra att han ska få åka till Old Trafford nu till helgen och se Man U - Arsenal gjorde att jag fick tårar i ögonen. Han är ingen man av stora reaktioner så när man väl fick se det där så var det ungefär som när Lejonkungens pappa stryker med. Jag tog även på mig det mycket tunga ansvaret att följa med till England som en liten guide. Ett skitgöra jag vet, men någon måste göra det =)

Är du oxå en av dom som mackan alltid landar upp och ner på om du råkar tappa den? Det där är ett sjukt mysterium så jag tog faktiskt och kollade upp det där lite och tydligen är det Muprhys lag som gäller. Jag kan mig inte minnas att jag någonsin har landat mackan åt rätt håll och trodde därför att testresultaten skulle vara uppemot 100% på upp och ner. Men jag var en bra bit ifrån. På testet som gjordes på lite under 10.000 tappade mackor visade det sig att endast 62% landade upp och ner. Vafan är det frågan om. Nog för att man visste att Gud var emot mig, men kom igen nu! Ge mig en macka som landar rätt.

Banktid på torsdag och det vore väl för fint om man kunde hålla i snittet. Dvs gå ut därifrån med x antal k men ändå sänka månadsbetalningen. Vore ju inte mer än rätt då man är motarbetad utav större delen av världen. Men det ska nog lösa sig då man sitter inne på en vansinnigt fin karma.

Nej nu skiter jag i er!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Albert E

Det är tyngdlagen Christian. Sidan med smör på väger helt enkelt mer än den osmörade sidan. Case closed..

2009-08-25 @ 12:42:02
Postat av: Smulan

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=YykrhV8BXwc

2009-08-25 @ 17:57:52
Postat av: Maskinen

Einstein....iom det du skriver så bör ju resultatet vara 100% vilket det inte är...

2009-08-26 @ 08:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0