The Final Countdown

Mindre än två dygn kvar tills vi sätter oss i vår transport som ska bära ner oss till Skavsta för vidareresa till John Lennon Airport i Liverpool. Därifrån så sätter vi oss på ett snabbtåg som tar oss till Manchester där vi sedermera kommer att checka in på vårat 4+ hotell. Inte bara 4 stjärnor utan ett plus efter oxå. Det ska vara klass när Maskinen är ute och reser.

Det ryktas om en resa till Bali i vinter. Ja det kan jag väl ställa upp på om det är så. Skulle det mot förmodan regna på Bali så lär ju dropparna vara så varma att man nästan bränner sig på dom. Här är det inte tal om varmt regn nånstans utan det är snarare så att isdropparna krossas mot marken när dom landar.

Tjejer är ett roligt släkte.....jag tror att jag har nämnt det förut nånstans. Jag kan berätta att "jag kommer snart" numer betyder att jag kommer om en och en halv timme. Så det är numer det måttet vi går efter när det gäller att komma snart. Så då är ju min fråga. Om tjejen i sängen säger "jag kommer snart" innebär det då att man ska få ligga på slicken i ytterliggare 90 min? Det tål att tänkas på iaf...

Vad ska man göra en dag som denna då? Lunchen dök upp som ett brev på posten här hemma, då ett ungt kött med tight stjärt lämnade över en låda med kyckling och pasta med ädelost. Tack för kaffet! Det smakade lika bra som stjärten var tight kan jag berätta. Det är dyrt med dessa hemleveranser, men ack så värt det! Nej man kanske ska sätta sig och lira lite TV-spel för engångsskull.

Jag hoppas att detta gäng här under kliver in på Old Trafford på lördag!



//Maskinen™


 

Kommentarer
Postat av: Izhi

En gång kände jag en kille som uppdaterade sin blogg...

2009-09-01 @ 07:04:31
Postat av: Maskinen

Ja och den killen kom hem 03 ifrån England imorse..

2009-09-01 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0