Att vara en lirare eller att vara en fitta

Det finns ett gäng i denna stad som utger sig för att vara sjukt bra NHL 10-lirare. Jag kan berätta för er nu, att det är ni inte. Inte nånstans faktiskt. Många av er är fittor som spelar spelet på ett fullständigt overkligt sätt och utnyttjar buggarna i spelet till fullo. Ni pissar på seplet. Ni är sk dátoriserade spelare. Ni gör era mål på exakt samma sätt hela tiden. 16 var en sån på NHL 09 då han gjorde varje mål via en köksvägenbugg. Nu i 10:an är detta tillrättat och 16 har inte synts spela NHL på månader. Däremot finns det i 10:an en dragning som man gör mål på varje gång och det är så Mjällbys hängpage gör sina mål varje gång. Hans ständiga medspelare Meriksson tränar dagligen för att kunna lära sig buggdragningen han med. Storebror Mjällbys hängpage är nog den största datoriserade datorspelaren i denna stad faktiskt. Han slog mig i en 1 vs 1 match för några veckor sen med 3-0. Han är en sån spelare som utnyttjar den sk databågenbuggen. Han hade 5 skott på mål på hela matchen varav 3 gick i mål. Jag kan inte uppskatta deras spel då jag anser att dom är hockeymördare på hög nivå.

Mjällbys hängpage och Meriksson var på besök på 45:an igår. Där tog El Diablo och Magic Man (Jag och Höstformen) emot dom två papperen och gav dom en hockeylektion dom datoriserade papperen sent ska glömma. Det började gnällas en minut in i första matchen då Mjällbys hängpage tyckte att spelet gick för fort eftersom han inte hann med att göra sin buggdragning. Det var saker som att skotten var för hårda osv osv osv. Så vi kissade ner deras Boston med vårat Vancouver, där systrarna Sedin dominerade totalt. Jag är NHL-10:ans Gretzky och jag gör alla jag spelar med till grymt bra spelare. Men jag föredrar alla dagar i veckan att spela med spelare som har lite känsla i kroppen och inte spelar datoriserat och på buggar i spelet. En spelare jag skulle vilja spela lite mer med är Dandersson. Vi förstår varandra som kuken i fittan ungefär....dvs det kan inte bli fel. Höstformen tar sig mer och mer han med då han har börjat inse att han ska hålla klubban i isen, så dyker pucken upp när han minst anar det så att han kan killa in den i öppen kasse.



Börjar bli dags för en stor turnering nu 2 vs 2. Skulle tippa på att 100% av spelarna skulle välja mig om dom fick förstavalet....för jag är helt enkelt överlägsen 2 vs 2. Bara att ta exemplet tidigare i år när ett gäng lads kom förbi. Höstformen, Meriksson, systrarna Nilsson bla. Bögscholes var totalt utskälld av alla om hur dålig han var osv....sen hamnade han med pappa. Jag tar honom under mina vingar, pratar honom till rätta och vi vinner 8 raka matcher....Det är så Maskinen fungerar...NHL 10-Maskinen.

Kliver på årets enda frivecka imorrn och är tillbaka lagom till omstart 4:e januari. Sjukt värd några dagars ledighet om vi säger så. Under denna ledighet hinner vi bla avverka jul och nyår. Med julen så väcks alla dessa jullåtar till liv igen. Jag har ju min absoluta favorit i Feliz Navidad med José Feliciano. Lägger ut den här nedan. Kommer även att lägga ut Triads, Tänd ett ljus. Videon eller vad man ska kalla den till den låten kan vara det sjukaste jag har sett någonsin...Bedöm själva!



//Maskinen™




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man hatar folk som bara försöker rigga . NHL ska spelas som i verkligheten PUCKA PÅ MÅL OCH TRAFIK FRAMFÖR MÅL

2009-12-15 @ 19:07:34
Postat av: Maskinen

Kan bara hålla med. Än bättre när folk blir sura när riggen inte funkar..

2009-12-15 @ 19:35:15
Postat av: Anonym

7-1

2009-12-18 @ 12:15:34
Postat av: Puffen

Kan du inte skriva om hur du och höstformen är vinnare i bugg-utnyttjar-vm på pesen istället. Overkligare fotboll har jag aldrig sett! Kasta inte sten i glashus barre...

2009-12-18 @ 14:58:55
Postat av: Cassel

Efter 3 års tjat har du fortfarande inte vågat mött dom bästa. Anmäler mig genast till 2vs2-turren....

2009-12-18 @ 16:29:33
Postat av: Mannen med korvfingrarna

Men ojojoj vad du fick stryk i NHL 10 av mig för nån helg sen! Inte spelat spelet på flera år, men ojojoj vilken whop ass det blev!!!

2009-12-18 @ 17:46:05
Postat av: the thunder

maskinen tror vi kan bli svårslagna, du och jag då? /dander

2009-12-19 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0