7 timmar kvar, låt det gå fort!

Jag citerar mig själv ifrån förra inlägget

"Nej jag går och lägger mig en sväng, jag menar.....vad ska kunna hända då?"

Tydligen så kan allt hända en dag som denna. När jag väl lyckades somna 2 timmar efter utsatt tid, så vaknar jag upp ett litet tag senare av att jag sväljer ner sovdreggel i fel strupe och med en efterföljande hostattack som skulle får en kedjerökare att vilja skjuta sig själv av avundsjuka. 30 minuters hostande och 3 liter tårar senare så lyckas jag ändå somna om av utmattning.
 
Då ringer så klart telefonen. Det är Micke Puma Sandberg som vill berätta att han har sett pitten på sitt(?) kommande barn. Den stog enligt uppgift som ett spett rätt ut och den var redan större än Pumas. Det enda jag fick ur mig var: Det kan helt omöjligt vara du som är farsan om det är en kille. Män gör män...så resten av matematiken får du lista ut själv. Sen la jag på luren 1600 på klockan. Var bara att peta upp sig ur sängen det.

Så nu blir det ett pass på Wii fit tänkte jag. Får se vad det är för skoj då. Blir väl ett korsband eller något skulle jag tro. Sen in i duschen och bara få raka av tomteskägget. Finns fan inge jobbigare än att raka sig och det visar väl tjejen på bilden tycker jag..



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

pojkar gör pojkar män gör kvinner.....

2009-02-03 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0