77 timmars arbetsvecka

Folk klagar ofta på att jag aldrig jobbar osv. 77 timmar på mitt betalda jobb denna vecka. Det är det få som läser denna blogg, som mäktar med. Så jag vill aldrig mer höra det surret..... aldrig! På tal om jobb, så blir det ju inte bara att sätta igång med sängen efter promenaden hem i minus 7 och en halvmeter snö. För just snön måste skottas bort ifrån infarten direkt när man kommer hem. Sen lär man ju ta hand om snön som grannkärringen har skottat över oxå. Som ett brev på Posten.

För er andra som har hittat deget och väntar på att få knäppa första pilsnern, spilla i whiskeyn eller rent utav det första glaset med rött.....här har ni något att suga på. Testa att säga dessa två fraser rätt ut, utan att tänka efter första gången ni säger det. Fraserna är "Kvistfritt kvastskaft" & "världsartist". Jag klarar ju givetvis av det utan stakning, men knyter sig inte era tungor, då fattar jag ingenting.



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Redhe

haha du kommmer väl ihåg Trasans problem med myskoxen också!

2009-02-07 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0