Årets största utbrott? Svar ja!

Lunch med #16 och MexarenMatpalatset idag och hur slutar det? Jo med att alla tre sitter på ett plan till Thailand nu på tisdag! Asså det spontana verkar aldrig vilja ta slut, så varför inte ta en tripp till Thailand? Det tog ca 30 minuter från stav till stav så var saken klar och resan bokad. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mådde så fruktansvärt dåligt när vi väl hade bokat skiten och jag mår nog ganska skralt även nu. En fruktansvärd inre stress uppenbarade sig och inte blev den bättre av att man var tvungen att åka till ICA Maxi och flytta kundvagnar.

Jag borde egentligen vara vansinnigt nöjd och glad osv, men det har inte infunnit sig än, men det kommer.....var så säker. #16 ligger i bloggfåtöljen och läser om hepatit B. Vi får köra en sällskapsresan helt enkelt. Pass pesetas p-piller och piljetter.

Nu lär vi försöka stressa ner lite innan vi ska till Maxi och dra vagnar igen. Maskinen ska tydligen vara överallt. Maskinen i Thailand i två veckor. Sug på den ni...



//Maskinen™ - Mela lis




Kommentarer
Postat av: Rimmen

Vet inte om du har sett den här, men jag skickar länken, det är alltså en parodi på nissen med frisbeen:

type=&searchquery=fj%25C3%25A4llturken&aq=f" rel="nofollow">http://www.youtube.com/results?searchtype=&searchquery=fj%C3%A4llturken&aq=f

2009-02-20 @ 11:06:19
Postat av: Sonic

Stav till stav...kommer de ifrån då?? :)

2009-02-20 @ 14:01:26
Postat av: Maskinen

Dina äventyr i Thailand skulle jag tro =)

2009-02-20 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0