Badkaret snart ett minne blott....förhoppningsvis

Sitter och surfar runt lite på nätet och letar efter en riktigt het duschkabin så att jag kan få ut badkaret och bidén som har suttit i kåken sedan 1969 dvs 40 år nu. Sigge då undrar ni. Hey, ni kan vara lugna för jag har petat upp honom på en 55:a i köket.

Har min polare Lars med mig på msn samtidigt och jag måste ju erkänna att det är lite roligt hur livet fungerar ändå =) Jag hittar typ två grejer som jag bara skulle döda för att få ha i mitt hus, men pga utav vansinniga priser så är det som Pada skulle säga, "Helt orimligt" just nu. Jag skickar iaf länkarna till Lasse som i stort sett tjänar in dom prylarna lönemässigt, medans jag skriver det här inlägget. Det slutade iaf med att han skulle beställa skiten till sig själv. Fitta! =)

Här nedan har nu iaf den duschkabinen som förhoppningsvis kommer att stå på 45:an inom snar framtid.


En gris en ko en jävla ko



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Onödigt att köpa en dusch till en som knappt använder skiten för fan...

2009-02-03 @ 10:03:09
Postat av: Maskinen

Har aldrig sagt att jag ska använda den heller..

2009-02-03 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0