Benen är som spagetti och Mr Jones levererar fortfarande ifrån Amsterdam

Det laddades med stuvade makaroner och köttbullar ifrån 45:an tidigare idag. Det tillsammans med NHL 09 över nätet mot #16 skulle bli den perfekta uppladdningen trodde jag. Hockeymatcherna, 3 till antalet, slutade 0-0, 1-0sd & 0-1, med Maskinens siffror först. Ni ser ju själva vilket jävla sömnpiller med 2 mål på ca 200 min. Farsgubben plingade på dörren precis när #16 petade in segermålet i sista kampen. Han hade Espen aka Rocco med sig till The Mansion. Den klassiska direkt ifrån Rocco så klart, dvs springer rätt in sätter framtassarna i knät och slickar mig i ansiktet. Ganska likt det #16:s morsa brukar göra när hon kikar förbi måste jag säga.

Tog iaf skjuts med farsan och Rocco ner till Engelbrekten och #16 crib. Väl där så hann vi spela av 2 kamper till. En vinst och en förlust. Galet jämna på spelet. #16 packade sin kappsäck och sen begav vi oss ner till Svea för en bergsetapp i Tour de France. Instruktören som var härlig på många vis rullade igång etappen och jag ryckte mig loss direkt. Öste på som fan bra länge kändes det som, sen kom tanken, jag måste ju vara nära målet nu, så jag sneglar upp på klockan. 1933 står den på och jag inser att det är 57 minuter kvar på vårt timslånga pass. Slarvigt var ordet. Var bara att bita ihop det tills vi rullade i mål strax innan 2030.

Benen var som spagetti när vi petade hem oss till #16 och hans härliga duschkabin. Måset bli ett sånt köp annars fattar jag ingenting! Iaf, så petar vi in oss tillsammans för att spara vatten och för att kunna smörja in varandras utpumpade kroppar. Petade i oss en PB var och den satt som ett smäck. Såg du det Sonic, ETT smäck!

Nu talar mycket för att vi går ner på Bakfickan och käkar och snackar lite skit. Counting Crows, Colorblind strömmar ur högtalarna och man har hittat ett duktigt deg efter duschen. Träningsvärk imorrn? Nej, den kom redan i tredje låten idag. Kul att Magnus "jag är aldrig med på en spinning" Klasson fejkade sjukdom på dagens träning.

Nej en PB till och promenad ner på stan kanske



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Sonic

En Smäck och Två Boklådor för fan :)

2009-02-05 @ 08:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0