Busted!

Så fick jag henne till slut Satan aka grannkärringen! Tagen på bar gärning när hon hyvlar över skopa på skopa på min gård. Inte nog med det, så har hon fräckheten att vinka till mig när jag är på väg till jobbet. Jag svarade givetvis upp med ett finger tillbaka. Dagens ungdom brukar dom äldre säga. Lite längre ner kommer ni att se motsatsen + att det ger mig mer bränsle på brasan om att tjejer är svin, ja i detta fall kärringar är svin =)

Gårdagskvällen blev jävligt lugn och seg och det var riktigt skönt måste jag säga. Sonic kom förbi och jag tvingades se Sly Stallone i filmen Daylight. Katastrofal i mina ögon men Sonic gav den 5 av 5...sjukt.

Sängen var iaf magisk och jag sov faktiskt ända till 13 idag. Nu är det bara benen som ska på, så är saken biff. Gruvar mig redan inför morgondagens hemkomst, då plogen har kört upp ett lika stort lass som igår framför infarten. Fan det är inte kul. Sen får man ju givetvis räkna med att Satan har varit där och preparerat oxå.

Satt mig på gästtoan sent inatt och gjorde nummer 2 med tänt lyse och öppen dörr. Jag ser rätt över till grannen därifrån och blev att tänka på vad som är tillåtet att göra i ett hus som man äger själv egentligen. Får man gå runt naken, får man skita med öppen dörr med fri insyn till grannen? Tycker att allting bör vara godkänt så länge man gör det inomhus iaf. Nu är det ju antagligen inte det, men jag ska nog testa grannarnas gränser här framöver. Har dom en gång satt igång maskinen så går den inte att stoppa.



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: Cassel

Hahaha, men shit. Grannfejden nästa för fan, ring Aschberg

2009-02-08 @ 15:09:22
Postat av: MP

Ha ha ha humor Crille... Bara att ta emot....

2009-02-08 @ 15:36:28
Postat av: HBX

Låter lite dirrty när du filmar, säg mig har du filmat ngn annan typ av film tidigare typ sån där sån där x-film?

2009-02-08 @ 15:54:17
Postat av: Danmark

Haha, vilken jävla kärring! Skit i grannfejden och det där. Du vet vad som måste göras Crille... En bitter kärring, en singel granne som inte är så kräsen... You do the math my dear;)

YES WE (YOU) CAN!

2009-02-08 @ 16:17:15
Postat av: S

Vilken hjältefilm...hahaha!!!

2009-02-08 @ 16:38:17
Postat av: Maskinen

Kan tänka mig att många trodde att jag bluffade om Satan, men det är så skönt att få det bevisat.



Jag har väl aldrig filmat nån x-film va ;)

2009-02-08 @ 17:40:10
Postat av: P.D.Y

Nu bor jag inte i hus men jag har för mig att det är standard att man slungar över snön på grannens gård. Sluta gnäll!

2009-02-08 @ 17:47:22
Postat av: Maskinen

PDY ditt lilla papper, kom igen när du har gått och klippt dig och skaffat dig ett hus ist..

2009-02-08 @ 17:49:55
Postat av: Tess

Rätt åt dig, där har du... Snacka om skrattfest!

2009-02-08 @ 17:57:03
Postat av: Redhe

Kasta tillbaka skiten... Hellst när hon kollar

2009-02-08 @ 18:00:57
Postat av: Maskinen

Redhe, givetvis ska jag göra det....men det blir med hjälp av en snöslunga!



Therése, ja jag förstår väl att du myser mer än nån annan...vilken skräll =)

2009-02-08 @ 18:07:47
Postat av: Sussi

Hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-08 @ 21:04:11
Postat av: Alex

helt fantastiskt.. blir helt våt

2009-02-08 @ 22:51:45
Postat av: Maskinen

Redan nu nominerad till årets video!

2009-02-09 @ 08:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0