Ellen defuckingeneres

Fick tre timmars sömn inatt (personligt rekord) efter debaclet i Supor Bowl. Kliver på 26 timmarspasset nio i förmiddags för att ta Sigge på en tur till vattenland (Rehab-badet i Hedemora). Sigge gör en bra träning, inget snack om det. Väl hemma igen så lagar jag i ordning 2 maträtter som Sigge får välja på. Valet landar på hemmagjorda köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt, så fläskfilén och potatisgratängen får vänta tills ikväll. Han petar i sig köttet och jag ställer upp honom på en 55:a ståträning i köket. Nu kanske man äntligen får koppla av en vända tänker man och lutar sig tillbaka i soffan och slår på femman och vem fan dyker upp. Jo Ellen Degeneres och den där jävla dansen hon bjuder på i varenda jävla program. Hon drar ett par Oldsbergskämt, dansar i 10 minuter och så håller det på i den timmen programmet varar. Ska tilläggas att det är samma jävla låt varje gång oxå. Eftersom hon är en sk muffdiver, så ska hon givetvis ha en bög i DJ-båset oxå. Jag har inget emot bögar, jag har själv sugit en hel del kuk i mitt liv, men asså vafan nån måtta får det vara. Asså programmet är så jävla dåligt att jag inte kan sluta titta.

Fan nu är jag riktigt förbannad och 55:an i köket är snart slut. Jobb jobb jobb. Käfta inte, ni vet att det är så!



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Sonic :)

De e ju inte så...

2009-02-02 @ 14:45:40
Postat av: Maskinen

Sonic nu håller du käften annars jävlar!

2009-02-02 @ 15:41:01
Postat av: V1

Jag älskar Rehab-Badet :)

2009-02-02 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0