Händelserik dag men ändå inte..

Väcktes klockan 11 av att telefonen ringde och det durrades något överjävligt på bordet den låg på. Kollar vem det är....ingen viktig....så jag trycker bort durret....inte sådär att det blir upptaget utan bara så att den blir helt ljudlös. Går det 2 minuter, sen ringer det igen...samma nummer......men vafan ge dig tänker jag jävligt högt för mig själv och antagligen även för Satan i granngården oxå. Trycker bort skiten igen. Skulle tippa på att det tar 5 minuter till....skakar i hela bordet igen, tar upp luren och kollar...samma nummer igen. Va i HELVETE! ekar på 45:an och sen sitter det en Ericsson K750 stenhårt som ett smäck rätt in i garderoben. Men det kanske var något viktigt personen ville, tänker ni nu. Mitt svar då är att, det finns inte en chans i hela helvetet att det skulle vara så pass viktigt ifrån denna person att man måste ringa 3 ggr på raken.

Var bara att gå upp det och invänta min privata chaufför (#16) för färd till stan och lunch på Thaien. Stannade till hos syster och kollade hur renoveringen gick. Den går tydligen framåt. Med oss därifrån fick vi en mexare med sombrero och hela köret. Blev en riktig långlunch, där ämnen som knulla, Tyskland och givetvis #16 kärleksliv oxå diskuterades. På tal om knulla och Tyskland, så fick jag veta under våran tur på stan att det går rykten om att det knullas och sugs kuk och kläms på pattar, vilken reskamrat jag än åker med till Tyskland. Kan bekräfta att allt detta givetvis är sant. Det knullas från start i Borlänge och knull och sugkalaset slutar inte förräns lasten är i förrådet på 45:an. Det är hur härligt som helst. Så alla ni som har funderat och har haft synpunkter om detta...sluta fundera, för nu vet ni hur det går till på våra sex & spritresor. Det har diskuterats att ha webbkamera i bussen nästa gång för livestreaming via nätet.

Efter detta så hämtades träningskläderna inför kvällens spinning på 45:an. Jag och #16 hade ett par timmar att slå ihjäl, så vi åkte hem till hans crib och spelade 4 kamper på NHL 09. 3-1 till Maskinen i matcher efter en sällan skådad uppvisning. Det luktade urin i hela lägenheten när kissningen var klar.

Tog oss ner till SVEA och spinningen efter detta. Dagens klokaste val föll på att ha en tjocktröja utanpå den kortärmade för att förbränna mer. Det var nog inte dagens smartaste beslut, men jag höll hela vägen ut. När jag klev av cykeln efter en timme, så var jag överjävligt slut. Var så otroligt nära att spy efter den sista låten så att det var sjukt åt det. - Fan, hur mår du? Du är ju helt jävla grå i ansiktet, sa #16. - Jag har mått bättre, svarade jag samtidigt som jag försökte kravla mig ur rummet. #16 körde hem mig till 45:an och jag var helt enkelt så färdig att jag inte ens orkade suga av honom. Var väl tur att jag gjorde det hela Tysklandsresan dagen innan ist.

Låt oss hänga kvar vid SVEA ett tag nu, så att vi kan diskutera något som jag tycker är otroligt osexigt. Vad är detta då? Jo, en tjej som är helt utan takt, rytm & koordination. Saknar man detta, så är man med 99,9% säkerhet ett dåligt ligg oxå. Jag besitter ju givetvis konsten att hantera alla dessa tre så klart, men alla gör ju inte det. Satt och kollade in i aerobicsrummet samtidigt som vi spinnade och där inne fanns det ju givetvis ett gäng som saknade alla dessa. Ett tips till dessa, ge fan i att gå dit och skämma ut er. Var hemma och träna på att ligga ist.....även om vi alla redan vet att det inte kommer att hjälpa, men då slipper vi se skiten iaf. Det finns ju givetvis alltid undantag och jag är själv ett sånt när det gäller det här med stora händer = stora kukar. Visst är det så, men nu är det så att jag har små knubbiga korvfingrar, men trots detta så blev jag berikad med en jävla pjäs. Bara att tacka och bocka Gud....ja på den tiden du fanns vill säga..

Sitter framför brasan med "Wonderwall" i högtalarna och den nya sängen bara skriker efter mig, Klockan på ringning imorrn då huset ska värderas. Mitt tips är:

Hus utan Maskin: 1.500.000:-
Hus med Maskin: 5.100.000:-



I said maybe, you gonna be the one that saves me....



//Maskinen™ - Knullmaskin.....tydligen


Kommentarer
Postat av: P.D.Y

En smäck. Precis som det heter en mössa och inte ett mössa.







2009-02-12 @ 01:44:13
Postat av: Sonic

Nej men ojdå...En smäck!!! :)

2009-02-12 @ 11:15:23
Postat av: mp eller någon annan

kul med webbkamera skulle se ut det....

2009-02-12 @ 14:59:36
Postat av: Mp

Skulle va fint med en webb kamera i bilen.. Så man kan till allmän beskådan se när Crille säger fitta varannat ord, fiser, rapar, skäller på medtrfikanter, sjunger hellre än bra å till slut sliskar i sig ett jätte baugette med skinkröra...Skulle väl tro att intresset skulle bli hur stort som helst!!!!!

Tror inte det!!!

2009-02-13 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0