It means nothing now too you, but it´s everything to him...

Gårdagen kan bara sammanfattas med ett ord.....Herregud!

Plockade upp en dyngad #16 vid 12-snåret och drog till La Cantina för lunch. Den var väl sådär igår måste jag säga. Maestro måste kunna bättre än så. Efter det så drog vi hem till Mexarens crib och jag spelade skjortan av dom båda på Tiger 09. Tror #16 hade 55 slag på första nio. - Nej nu skiter jag i er ett tag, sa jag och drog ner till biljarden för att anta utmaningen ifrån Sonic. Så mycket till utmaning blev det dock inte då matchen spelades av ganska snabbt samtidigt som det förtärdes en päron-MER. 3-1 i matcher till Maskinen och vadet var vunnet. Har sällan sett en så dålig förlorare nångång som när Sonic hasade sig över Sveatorget efter utklassningen. Spel mot ett mål hade rubriken lydit om det hade handlat om fotboll.

Gled upp till Mexarens crib igen. Där låg det två papper i soffan, fortfarande helt chockade över golfuppvisningen 1 timme tidigare. Jag och #16 drog sedan iväg till Höstformen. Väl där så hade Höstformen stått och kockat i två timmar. Förrätten var typ som ett wienerbrödsskal med skagenröra i. Huvudrätten bestod av fläskfilé och potatisgratäng. Till det serverades det bea och vitlöksbaguette. Vitt vin till maten, som den vindrickare man har blivit dom senaste dagarna. Måste ge Höstformen ett mycket högt betyg för detta. Grymt!

Efter maten så surrar vi på bra runt bordet. Äppelkonjaken kommer fram och någonstans där borde man ha förstått att nu kommer jag bli dyngad. Men den tanken glömdes nog bort skulle jag tro. Får iaf skjuts av Myran ner på stan nån timme senare och nånstans där viker #16 av utan att vi egentligen märker det. Jag och Höstformen är bra på arslet vid denna tidpunkt när vi börjar våran stadsvända på "Kladdiga Golvet" eller ja Liljan som det egentligen heter då. HF sätter sig direkt vid en Vegasapparat som den speltorsk han är. Maskinen tar hand om drinkbeställningarna som är så oerhört onödiga egentligen.

Vi lämnar nog efter typ en kvart skulle jag tro, med siktet inställt på Flamman. Väl framme så nekas HF inträde eftersom vakten tycker att han är för dyngad. Fantastisk munlädersuppvisning av HF i det läget. Vi går upp till Skrubben ist. Här får Maskinen order om att gå "stora vändan" runt stan. - Hur stor är chansen att vi kommer in efter den vändan, frågade jag. - Inte alls, svarade låtsaspolisen. - Säg det direkt då din jävla fitta, kastade jag ur mig innan vi gick vidare till Engelska. Där kom vi iaf in och det var vi ju givetvis tvungna att fira med något starkt samt en "knack". Efter det så är det i stort sett kolsvart för mig. Det enda jag kommer ihåg att jag tänkte var, hur fan ska jag ta mig hem? Det är för kallt, jag är för dyngad och det är för långt att gå. Så jag kraschade på Hagalund. Tur att man har folk som bor nära stan ibland asså. Somnade innan huvudet landade på kudden.Tur att dom här ninjafyllorna inte kommer alltför ofta nuförtiden. Ni som pratade med mig igår, hörde hur illa det var...

Var en ganska skön promenad hem runt lunch idag. Den behövdes kan jag lova. Lite kallt, men strålande sol och frisk luft framförallt. Dagens och kvällens schema så här på alla hjärtans dag då? Första bakslaget kom när man gick in och kikade vilka matcher som skulle visas på tv under dagen. FA-Cupen i helgen igen. Helvete! Bara en massa pissmatcher. Det blir iaf nån slags "singel-fest" här ikväll eller vad man ska kalla det. Tänkte ta fram trummorna nu och pumpa lite "Rock & Roll Star" & "Livin´ on a prayer". Fantastiskt avkopplande att skapa musik ibland..


Masturbation saved his life....




//Maskinen™ - Poisoned



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0