Kissad av #16 på hemmagräs

Gårdagseftermiddagen/kväll bestod av att få stryk av #16 på NHL 09. 12-4 i matcher är helt oacceptabelt då han gästade 45:an. Nu vann han dock 10 av 12 matcher med uddamålet och med brutalt mycket flyt. När han väljer lag med målvakter som Brodeur och Nabakov, då spelar det ingen roll att spelarna i mitt lag heter Daniel Rydmark, Matti Pauna & Stefan Bergqvist. Det går inte att få hål på skiten. Förlusterna resulterade i att man fick bjuda på käk. Det här kommer inte att upprepas.

Vaknade vid 0645 i morse och klev givetvis upp direkt. Hade dock en tung tung dröm inatt, då jag drömde att Jacob "Sockret" Gustafves hade rakat av sin fantastiska mustasch. Den dagen den sorgen.

Tog iaf en promenad ner på stan för att besöka Swedbank. Slutade med att jag fick bort mitt topplån, sänkte månadskostnaden med nästan 1k samt att jag hade 95k på fickan när jag lämnade banken. Så går det till när Maskinen kliver in på banken och snart är kabinen uppställd på 45:an.

Skulle sedan bli hämtad av Puma och Sigge, men pga att Puma skulle prata knulla med ett fruntimmer på Dagcenter, så fick jag stå i minus 10 och vänta i 35 minuter utanför Turistbyrån innan dom anlände.....givetvis med tom tank.



//Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0