Kvällen då allt hände?

Vet inte riktigt vart jag ska börja, men gårdagen är svår att beskriva, men jag ska göra ett försök.

Grabbkväll på 45:an verkar vara ett koncept som inte kan misslyckas. Kort efter senaste inlägget så dök #16 och Höstformen upp. HF beställde ett glas vin omgående medans #16 kändes låg. Ett varsit vinglas på mig och HF, sen var kalaset igång. Kort därefter dök Monstret och oh ah Rajala upp. Dom såg riktigt taggade ut. Framförallt Monstret, som påstod att han hade 39 i feber. Hypokondriker? Vi petar ner oss i det sk bloggrummet för en pokerturnering. Oh ah Rajala ryker ganska omgående då han var en callingstation utan dess like. Han tröstade sig med att röka lite vattenpipa.

Spelare på spelare ryker och till slut är det bara jag och Höstformen kvar. Jag har ett överläge i marker, men på något vis (läs totalt ninjadyngad) så lyckas han vända och vinna skiten. Sen bjuder oh ah Rajala på ett maraton i roliga historier innan #16 flikar in med sina första ord på hela kvällen. Här är iaf avslutningen på hans historia, resten får ni tänka ut själva: "Inte lika roligt när det är din morsa va?!" BH dyker sedan upp i en taxi på 45:an......ja Bög-Håkan asså. Han kommer in, tar av sig jackan och sen drar han fram sin nya Ipod som ligger i ett sånt jävla bögigt läderfodral, så att t o m Paul Skoglund hade varit avundsjuk.

Det dricks vansinniga mängder med öl, sprit och vin. Jag och HF hade väl delat på 3 vinare när det var klart. Höll mig till vinet hela kvällen, som den vinkännare man är. Det gjorde dock inte HF, som var som en svamp. Han ligger inte bara med vad som helst, han dricker vad som helst oxå. Shotflaskan kommer fram och visst fan ska Höstformen vara med och kladda. Efter sin fjärde shot, så tror han att han är King Kong och kastar ner shotglaset i vinglaset, som givetvis spricker. Vilken sopa!



Peter Nilsson och Johan Mjällbys hängpage dyker även dom in på 45:an och våldtar min Tequila i stort sett. Höstformen blir mer och mer grön i ansiktet medans den första droskan lämnar 45:an med destination city. I samma läge så försvinner Höstformen in på toa. Jag kliver in en 3 minuter senare och det är spyor och blod precis överallt därinne. Höstformen sitter därinne på alla fyra som den hora han har varit under kvällen. Han tittar upp på mig med ett blod och spyfullt ansikte och säger: - Jag prickade ju iaf toan. - Ja med 1% av spyan ja!, svarade jag. Min teori här är ju att han är så pass ninjasuggad att han har slagit i snoken i typ tvättstället när han försökte sätta kastspyan i toaletten.

Vi lyckas dock få in papperet i bilen och lyckas helt oförklarligt även få in honom på Bolle. Om vi blev stoppade igår, hur fan är det möjligt att vi får passera idag, när jag bär in Höstformen i kön. Det är dock inte det sjukaste, han lyckas även få med sig ett ligg hem ifrån stället. Det var ju inte den vassaste tjej jag har sett. Dom brukar kunna bli lite snyggare när man är dyngad....men nej, inte det heller. Så frågan är ju vad han tänkte på, när han klev på i morse igen. Obekräftade rykten säger att dom numer är tillsammans.



Hur var min kväll på Bolle då? Jo snack om blogg blogg blogg. Jag kan snart inte gå ut mer känns det som. Alla vill ha sin del av Maskinen. Oh ah Rajala ville tydligen ha mer än så, då han snodde med sig en souvenir ifrån 45:an som han stolt visade upp inne på Rockfickan. Det är tydligen priset man får betala när man står för Sveriges hetaste blogg...

Städningen idag var inte att leka med och för att göra det ännu värre, så lyckas jag på något vis kasta ut ett vinglas ur diskmaskinen som fyller hela köket med glas. Hämtar skyffeln och ska sopa upp glaset. Det tar mig vansinnigt lång tid då skyffeln är böjd uppåt, så att man sopar in allt glas under skyffeln ist för upp i den. Väl färdig med det, så lyckas jag på något helt obegripligt vis att bryta av skaftet på skyffeln så att allt glas åker ut på golvet igen. Då var tårarna inte långt borta kan jag lova.



Nu sitter jag och väntar på #16, som skulle dyka upp för 45 minuter sen, men han kanske har hittat på något bättre. Han kanske målar en tavla eller något.....vem vet.

Nej, nu blir det till att hitta deget i tv-fåtöljen!



//Maskinen™ - Vi ska alla en gång dö


Kommentarer
Postat av: Fina dar

HAHA! Detta kallar jag ett klass-inlägg!



§0 av 10

2009-02-15 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0