Maskinen aka Pojken aka Gollum?!

Fick precis höra av mina två små största favoriter att Pojken ser ut som Gollum, på den bilden jag visade i ett tidigare blogginlägg.



Till råga på det, så får man höra av mamman till dessa två att: - Ja tänker man efter så är det ju jävligt likt, följt av årets största garv. Jag älskar er med, sa jag och började skruva ner alla speglar i Sigges lägenhet.

Det är en jävla tur att man kan supa sig snygg med andra ord. Gollum, ja jag säger då det...

Sigge har beordrat hem en Kebabtallrik ifrån Königsee. Han ville först ha en Calzone, men ändrade sig i sista stund och valet föll på den klassiska tallriken. Bästa kebabtallriken i stan har dock Pizza Express, inget snack om den saken. Så nu väntar alltså Bingolotto och kebabtallrik för Sigge mellan 19-21.

En sak jag inte riktigt har förstått, är dom här jävla visningsbilderna som vissa kör med. Det har funnits länge på tveksamma sidor som typ Efterfesten och sånt skit, men nu har fenomenet tagit sig till Facebook. Kan bara skratta och skriva ordet pinsamt och ställa frågan, vafan är det frågan om?!



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem e snyggingen på bilden??

Ge mig hans nummer =D

Moahahaha

2009-02-08 @ 19:34:42
Postat av: Anonym

oj..glömde skriva att svaret ovan var från mig :P

//Therese

2009-02-08 @ 19:36:05
Postat av: Maskinen

Gollum har trä trä fura fura en

2009-02-08 @ 19:47:15
Postat av: Therese

Määäääään..inte han..den andra duden??

2009-02-08 @ 20:58:57
Postat av: Anonym

klart att du tycker de när du själv inte kan lägga ut liknande bilder på dig själv

2009-02-14 @ 12:20:04
Postat av: Maskinen

Visst kan jag lägga ut ett sånt om du vill ha något att onanera till. I understand..

2009-02-14 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0