Men vilken ninja man bjuder pa!

Carlitos, Reggea Bar, Beachparty  klubb Ibiza och en helvetes massa buckets och pilsner. Assa ninja ar bara fornamnet. Fantastisk uppvisning av #16 som klev upp i ringen pa reggea Bar och motte en jankare. Han gor det bra, men fick lov att bryta kampen efter 2 ronder pga av handskada. Ett filmklipp kommer att komma ifran denna match nar vi har kommit hem. Denna jankare var en harlig snubbe ifran Philadelphia, som hangde med oss resten av kvallen innan han rokte lite gras och blev hog som ett hus.

Efter ca 2 timmars somn, sa klev jag och #16 upp och drog till ett skont stalle med pool och bra stek. Mexaren lag kvar och sov till runt 1400 lokal tid innan han lufsade in pa Princess han med. Sa hela dagen har varit ett enda langt stek. Nu ar kl 2000 lokal tid och vi ska till att ata lite. Sen drar vi ner pa Carlitos och snackar lite skit over ett par bagare. Sen ser val kvallen och natten ut som igar, fast lite mindre dyngad da forhoppningsvis.

At en magisk pasta igar, men blir nog att testa nagot nytt idag skulle jag tro. Vi funderar pa att starta ett hak harnere och namnet kan mycket val bli Phi Phi Langstrump =) Maste alska Oldsberg anda. Nej nu skriker bucketsen efter mig och jag vill inte gora dom besvikna. Petade i mig sa manga buckets igar att alla barn pa ett lekis hade fatt dubbel uppsattning med hinkar..

Phiiiis out



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: Sonic

Carlitos, reggea bar, ibiza...massa pilnser å buckets, känns igen. Men 6-7 samtal hem hoppade ja iaf över!!! :)

2009-02-26 @ 14:56:39
Postat av: fina

Men hallå där, jag då?? jag skulle ju med!!

2009-02-26 @ 15:01:05
Postat av: Anna J

försökte säga till dig på msn igår...prova Rolling Stoned istället för carlito´s som partystarter!!! kan inte bli bättre!!!

God mat...Unni´s...hur gott som helst!!!

2009-02-26 @ 16:01:26
Postat av: Maskinen

Man ar lite hemkar anda =)



Fina peta ner dig pa ett plan da hehe



Anna, jag fick ditt mess och som vi gjorde stallet. Unniz har vi dock atit pa varenda dag hittills...

2009-02-27 @ 10:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0