Ninja igår....bajsnödig idag

Man bjöd på en fantastisk ninja på Huset igår. Men ändå är man inte fullast på stället. #16 bräcker en med hästlängder och det gillar jag inte. Sjuk fylla på den karln igår. Systerinho bjöd på klang och jubelföreställning som vanligt och Flying hade lapp på luckan. Allt var sig likt med andra ord förutom en sak. Det är givetvis bloggen jag snackar om. Kvällens stora samtalsämne och Borlänges mest omtalade. Framförallt var det ju tjejerna (vilket är en fantastisk skräll) som var framme och vevade om att jag skulle fortsätta skriva för att den är så fantastiskt rolig och underbart bra. Säg nånting jag inte redan visste, var orden jag ville svara upp med, men mötte upp med ett allmänt dyngat leende istället.

Jag lovade ett blogginlägg till tjejerna på nattkvisten när jag kom hem och det löftet stod jag tydligen för. Har dock inte alltför stor koll på vad jag skrev och jag har inte tagit tag och tittat nu heller. Dock blev det snack om nattens inlägg under dagen i Maserhallen, Ja vafan ska man svara upp med när man inte vet vad man har skrivit. Folk skrattade iaf och det är det det handlar om. Många det i förra meningen, det var inte meningen att meningen skulle bli byggd på det viset. Tråkiga meningar nu....typ som "Det var två bajskorvar som skulle göra lumpen. Då kom en diarré och frågade om han fick följa med. Nej det är bara för hårdingar svarade bajsorvarna" Ja vad ska man säga?

Vaknade iaf till något som liknade fågelkvitter. I själva verket var det nog en kråka som petade i sig en gråsparv skulle jag tro. Tog mig upp och givetvis var man ju vansinnigt törstig som vanligt. Slut på allt, utom en 2-liters Pommac på champagneflaska. Skakade den ordentligt tyckte jag själv och ville se korken fara upp i himlen. Det var nog snarare motsatsen skulle jag säga. Skulle nog kunna förklara för grabbarna som läser detta hur bågen var på korken. Som den sista skvätten du kissar ur dig när du är på toa. Inget vidare tryck med andra ord. Gör ett försök för tjejerna med då. Som ett tjejkast med tennisboll ungefär. Ni vet dom där jävla löven ni skickade iväg på brännbollen i skolan. Så jävla korta och dåliga så att ni inte hann till första konan ens. Petade iaf in mig med flaskan igen, med stor besvikelse inombords och då kommer nästa bakslag. Sonic som har vaknat till liv ger mig mina 3 mackor med minimalt med smör på. Tack sa jag och fick lära mig att man skulle mikra limpmackorna så att osten smälte. Det var faktiskt ganska ok.

Sen åkte vi ner till Maserhallen som sagt och där satt man mellan 13-17:30. Inte nog med att man hade en sån jävla träsmak som är helt obegriplig att beskriva, så lyckades jag bli så pass skitnödig att jag fick vansinnigt ont i ryggen. Kul, var bara att peta hem sig dubbelvikt det. Man är ju inge bra på det här med att skita på bortagräs och sen när det står 500 kurder utanför och skriker "Oh hey å jalla", då får vem som helst prestationsångest. När jag kommer hem så kunde det ha slutat riktigt illa. Veckans Nu ligger på toalettlocket. Jag tar tidningen och lägger bort den, vänder på mig, ner med småbyxorna och slappnar av, precis så som man brukar göra när det har varit panik ett tag och man äntligen får sjunka ner i stolen. Jag har dock glömt den viktigaste saken i detta läget när jag slår ner skinkorna på...............toalocket. Ärthjärnan måste ha uppfattat det som att Veckans Nu var toalocket eller något. Jag lyckas på något vis strypa lasset som är på väg ut och får upp locket i samma sekund. Sen kommer raset! Så vitt jag vet, så sitter Maskinen fortfarande på toaletten och bara njuter av "skiten".

Ska lägga mig och sova nu efter att detta inlägg är skrivet, Super Bowl-sändningen börjar om mindre än 5 timmar och bloggen kommer att uppdateras löpande under natten med många och korta inlägg.

Vill även passa på att hälsa till två av mina mest trogna läsare. Det är två grabbar som ganska nyligen har flyttat ihop i en lägenhet väldigt centralt i Borlänge. Vi kan kalla dom för V1 och V2 så slipper dom hängas ut namnmässigt =) Keep up the good work lads!

Bilden här nedan är på en utav mina största kvinnliga fans. Älskar när groupiesbilderna börjar ramla in!



//Maskinen - I ett hus nära dig.....om du bor nära 45:an


Kommentarer
Postat av: ak

ha ha kiss å bajs humor som jag har så skrattar jag ihjäl mej.. kunde du inte ha bajjat PÅ toalocket då.... ha ha ha

2009-02-01 @ 19:50:21
URL: http://kalleankakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar VIP stycket. Väntar med spänning på snabblänken från 1000apor till Maskinbloggen inom en snar framtid ;)



V1

2009-02-01 @ 20:07:12
URL: http://www.v.com/1
Postat av: v2

det ÄLSKAR jag...



mer updates! gogo maskinen

2009-02-02 @ 00:49:06
URL: http://www.v.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0