Piss & Löv

Nu är det dags att dom kammar till sig dom som bokar upp band till P&L. Mötley Crüe är dom senaste i raden som ska spela på årets festival. Dom gör det knappast gratis. Hade P&L kunnat få hit ett bättre band för dom pengarna....svar ja. Hade P&L sålt slut på sina biljetter trots att inte Mötley Crüe hade bokats...svar ja. Ska P&L sluta att boka in trötta gamla band..svar ja! Det får vara nog nu. Asså hur svårt kan det vara att dra ner på några pissband och plocka hit ett riktigt jävla klassband ist. Det året Alice Cooper och Iggy var här, så hade man kunnat skippa dessa båda trötta herrar och tagit hit ett band som Foo Fighters, Counting Crows eller varför inte Live? Jag är ett fan av The Killers och dom ska spela på Hultsfred i år. Där vet jag att P&L var med i diskussionen, men dom backade helt riktigt ur när The Killers skulle ha 5 miljoner för spelningen. Nej det känns som att Maskinen måste in i gruppen som jobbar med att boka artister om det här någonsin ska kunna bli världsklass.

Dagen har i övrigt varit jävligt seg, då jag var tvungen att peta i mig två allergitabletter igår. Att två små vita piller kan slå knock på en dagen efter är svårt att förstå. Men dom fyller sin funktion ändå. Man kanske ska ta och kolla klart på filmen man började på i morse. Man får passa på när man har ett par minuters ledighet...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: big dave

vi tycker lika i frågan jävligt trötta band. Men en liten mobil kamera på tommys efterpäla! kan du fixa det?

2009-02-16 @ 21:02:35
Postat av: Mackan

Ryktas att Guns'n Roses kommer också...

2009-02-16 @ 23:04:21
Postat av: Maskinen

Jag går in med min kamera och moitt VIP-pass bara så är saken biff..



Kommer Guns, då kan dom lägga ner skiten!

2009-02-17 @ 11:27:58
Postat av: Anonym

haha

2009-02-17 @ 14:01:10
Postat av: halvar

ge mig live annars jävlar......

2009-02-17 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0