Snö = Satan

Då var det bara en tidsfråga innan det var dags igen då. Sitter i min lilla bloggsoffa och kikar ut mot den gigantiska snöhög som vilar mot mitt staket. Bör inte ta lång tid innan Satans grillgaffel börjar skyffla in skopa på skopa.

Inte nog med det, så har hon en toyboy på en 70-75 år som kommer förbi ett par tre ggr i veckan. Här finns ju inget annat scenario än att Satan dominerar den här toyboyen å det grövsta. Satan i rafset och gubben i nån tysk tvångströja i läder eller något. Snart på en tysk sajt nära dig skulle jag tro.

Mitt hus blev iaf värderat till 1.275.000:- och det måste man vara nöjd med i detta läge. Så nu ska det tas tag i radon samt badrum så höjer vi det avsevärt mycket mer. När Maskinen sen slår upp uteplats både på fram och baksida, så vill alla besöka Maskinens Mansion.

Har kommit på att folk som eldar i panna på vintrarna bör plocka bort sina "ej reklam"skyltar ifrån sina postlådor. Jag har inte fått upp min än, men tömmer den dagligen då den blir proppfull med reklam på 24 timmar. Folk som eldar måste kunna klara sig på all reklam och på så vis spara äckligt mycket pengar. Undrar om Satan eldar inne hos sig......givetvis gör hon det. Har kommit på en liten ramsa så här om skiten:

Ge mig ett H, ge mig ett O, ge mig ett R, ge mig ett A
Vad blir det
SATAN
en gång till
SATAN
hör inte
HORSATAN
klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp SATAN



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Redhe

Robert Aschberg söker tydligen deltagare till säsong 2 av grannfejden. Skulle vara intressant att få se "maskinen" vs "satan"

2009-02-17 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0