Solen i ögonen och nysnö överallt

Nyskottad och hemkommen ifrån jobbet, sitter jag nu i vardagsrummet med solen i ögonen och Counting på bra volym. Fick sluta tidigare på det betalda jobbet för första gången på mina 8 år hos Sigge. Badet blev inställt och det tackade Sigge mig för genom att mosa över min barfotade högertass med permobilen. Helvete vad ont det gjorde.

Men vad spelar det för roll om man slutar tidigare? Det blir ju ändå bara mer jobb nån annanstans ist. Magisk skottning när man kom hem iaf. Har insett att jag måste köpa en sån där jätteskopa. Håller inte att skotta med sandlådespade som jag gör just nu.

Ringde Dr Henricsson precis, men kom som vanligt till hans mobilsvar. Ett magsikt mobilsvar för övrigt. En lite halvyr skåning sådär som går på känn och improvisering. Skrattfest varje gång =)

Hur ser dagen ut nu då? Ska försöka stapla ett schema här nedan, så får man se vad som händer.

1030-1130: Deg
1130-1300: Lunch samt lämna tillbaka sängbenen...kan bli med #16 om han inte har nån lunchdejt
1300-1630: Renovering
1630-1730: Förberedelser inför kvällens möte
1730-1930: Möte på 45:an
1930-2130: Träning på IP om det inte är för kallt
2130-2145: Varm dusch
2145-0900: Försöka sova

En ganska tråkig dag tycker nog dom flesta. Ja, men så här ser mitt liv ut. Många hade skjutit sig själva i den här situationen, men det är bara att bita ihop och inse att man inte har något liv.

Nej nu är jag inne och nallar på mitt enda deg under hela dagen.

Fred ut



//Maskinen™




Kommentarer
Postat av: Anonym

älska myggan ;D yeyy

2009-02-09 @ 16:52:13
Postat av: Sanna

Så du har lärt dig nu...trögo.

2009-02-10 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0