Sopa

Så börjar resultatet av gårdagens fylla ramla in. Aj aj aj. Asså helvete att man inte bara kan hålla käften nångång. Nu har det visat sig att jag har sårat och upprört en person som jag bryr mig jävligt mycket om. Du vet vem du är och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade. Jag hade ingen rätt nånstans att bete mig på det viset. Jag är en sopa..



Över till lite roligare saker nu. Storfrämmande väntas på 45:an inom kort. Jimma Rajala och Roger "Monstret" Eskilsson dyker in om dryga 15. Vart kvällen tar oss vet antagligen bara Satan i grannhuset. Dags att sprätta en flaska vitt och tända brasan kanske och framförallt, ge fan i att greja med telefonen. Telefonen är fan den grejen som ställer till det allt som oftast.

Take care



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: syd

oh ah rajala, sa oh ah rajala

2009-02-14 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0