Sovmorgon, vad är det?

Somnade efter 1 inatt efter ett mycket bra jobb med vinflaskan. Den var i vinväg helt fantastisk för egen del, då man inte kan mer om vin än det man har sett på Falcon Crest. Sen var det bara att skutta upp vid 7 i morse och köra igång med obetalt jobb som vanligt. Minus 17 på termometern, grus i ögonen samt tältpinne i småbyxorna. Så kan man sammanfatta förutsättningarna inför dagen. Dagen med stort D......fredagen den 13:e.

Jag tror ju stenhårt på såna här saker. Att dagens dag och datum betyder otur, att man ska spotta tre ggr över axeln när en svart katt passerar vägen, att man inte ska gå under stegar, att what goes around comes back around. Mycket av den sista varan på slutet ändå.

Ett väldigt kort kliv ifrån dessa saker tar oss in på något jag lider utav.......tvångstankar. Nu vet jag inte hur många % av befolkningen som lider utav tvångstankar, men det kan ju vara riktigt drygt ibland. Nu är det tur att man inte är extrem med dessa saker. Jag behöver liksom inte öppna och stänga dörren 30 ggr innan jag kan gå in. Listar lite saker här nedanför som min sjuka hjärna har fått för sig ska ge otur om dom inte görs.

* Måste alltid skölja ur glas/flaska en gång innan jag fyller på vatten i den
* Måste sätta på mig höger strumpa och vänster sko först samt höger benskydd om det handlar om fotboll
* I min gamla trappuppgång så var jag tvungen att hinna upp på första platån innan portdörren gick igen. Här har jag sprungit över en och annan polare som har försökt få stopp på mig i trappen. Sjuka grejer
* Måste alltid vara jämn volym på bilstereon och absolut inte volym 13


Det är väl det jag håller på med just nu tror jag =) Här är några saker jag har lyckats tagit mig ifrån

* Att ha digitalboxen på Kanal 5 varje gång jag inte använde den
* Gå på skarvar på plattorna som ligger på stan
* Ropa kuckeliku klockan är sju varje gång jag fick orgasm vid samlag

Nu tjatar Mexarn om lunch. Mitt tips är ju att det blir tacos, nachos eller tequila. Måste raka mig idag oxå, fyfan vad drygt det är asså. Men så är det att vara en maskin. Var det nån som gick på det sista jag skrev om saker jag har lyckats tagit mig ifrån? Självklart har jag inte slutat med det!



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: CJB

Hej, jag gillar din blogg. Kolla gärna in min. Keep up the good...

2009-02-14 @ 07:19:21
URL: http://www.dt.se/blogg/bergman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0