There is no God!

Efter mitt inlägg igår om Gud till höger och vänster så har jag insett att det inte finns nån Gud. Jag menar herregud, man går hem ifrån jobbet på gångvägar(?) som är så sjukt oplogade att nån inte kan fatta nånting....trodde jag ända tills jag till slut var framme vid 45:an. Där är det minsann plogat, men givetvis har dom lyckats med konststycket att ploga upp en halvmeter hög vall som har frusit till is framför min uppfart! Helvete, tänkte jag och tog sats. Får bra skjuts i ansatsen och bra avtramp. Jag lyckas floppa över vallen om än med lite "ribbdarr". Bryter mig in i garaget och hämtar skyffel och spade. Tog väl en timme att få bort vallen iaf. Jag är helt övertygad om att grannkärringen varit dit direkt efter plogbilen och hällt vatten på vallen för att det skulle frysa. Det finns ingen Gud men jag bor fan granne med Satan!

Kravlade mig in i huset med dom sista krafterna som fanns kvar, slickade på skorna för att få i mig lite vätska och samlade kraft för att börja med sängen och sänbkläderna. Börjar iaf med att jag kastar i en maskin med helt nya sängkläder som skulle ha använts till den nya sängen...............men vad händer?! Jo när jag öppnar skruv och ben-kartongen som följde med sängen, så är det givetvis fel ben i skiten! Besviken på mig själv att jag ens blir förvånad. Gick med raska steg till klyskåpet och petade upp en kall Nyköbing, slog på Oasis och sen var korvarna igång.

Nu sitter jag och väntar på att nästa bakslag ska komma. Jag måste fan ha varit med elak än jag trodde...

34 själar har anslutit sig till den hetaste gruppen på Facebook iaf och där pågår just nu en omröstning om det heter en eller ett smäck. Så gå in och kom med eran åsikt. Kan berätta att det står 2-2 i detta nu och då har inte våran superstar Jimmy Rajala röstat ännu..



//Maskinen™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0