Träningen gav både positiva och negativa besked..

Årets utesäsong inleddes med en 20 minuters kvadde. Det var där dom positiva beskeden kom. Inte ett felpass på 20 min och således inte ett enda jobb i mitten. Så det var sig likt precis som vanligt. Efter kvadden gick dom andra på spel och jag valde att kliva av och löpa runt planen ist. Det var då det negativa kom. Låret stramar på ordentligt och knät känns jävligt instabilt. Blir att besöka Dr. Henriksson snart igen det. Hann även förfrysa fötterna på träningen, hur man nu lyckas göra det när det är minus 1 grad ute. Kan bero på att jag har fantastiskt fina och känsliga fötter vilket kvadden talar för. Duschen var fin efteråt kan jag lova. Dock inte lika fin som den i #16 kabin igår.

Lyckades även med konststycket tidigare idag att glömma att spara ett spel jag hade lirat 4 timmar i streck på. Det är bara så jävla klantigt asså. Nu vet jag fan inte om jag orkar börja om igen.

Imorrn blir det ett samtal till Gun på banken för att snacka lite nya lån osv. Nu ska det fixas ännu mer i huset kan jag lova. Hoppas bara att hon är inne på samma spår. Annars kan man alltid kolla på "På Spåret" imorrn kväll ifall det skulle skita sig.

Barca - Mallorca på TV4-Sport just nu. Ett nästan lika stort sömnpiller som Lost. Sängen snart. Börjar tidigare imorrn. Puma ville vara ledig och man ställer väl upp precis som vanligt. Så nu blir passet 0900 imorrn bitti till 1400 lördag eftermiddag. Bara ett 29-timmarspass sådär. Ett utav mina kortare ändå...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: ak

själv e man ju ledig i helgen.. sweet :-)

2009-02-06 @ 13:47:01
URL: http://kalleankakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0