Tvätt och städdag!

Dom kommer ibland men inte alltför ofta skönt nog. Det är givetvis tvätt och städdagarna jag talar om. Femte maskinen i nu och det blir nog lika många till innan det här är klart. Jag tvättar precis allt jag äger och det ska väl erkännas att Thailandsresan är en utav anledningarna till detta utbrott idag. Imorrn ska det handlas tofflor shorts och nån t-shirt. Börjar kännas mer och mer fantastiskt måste jag säga.

Jon Bon-Jovi på högtalaren och det var det här på 45an på Rock Band igår oxå. Ensam är stark säger dom, men vad säger dom om ensam med 5 tjejer? Det var iaf vad som hände här hemma igår. Mycket Livin´ On A Prayer på tjejerna kan jag lova. Vet inte alls varför egentligen, när dom snittar 80% på easy. Maskinen gick iaf in och visade vart skåpet skulle stå med uppvisning på alla Oasis-låtarna med sång och gitarr samtidigt. 99% på hard på sången och 98% på gitarren på medium i snitt. Ny karriär på g här. Rootvälta nästa? Eller varför inte Oasis direkt.

Det var iaf grymt kul igår, för det är ju fantastiskt att se hur fruktansvärt dålig taktkänsla vissa har asså =)

Nej nu lär jag peta in en till maskin...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sägs om 0% på guran? haha, dra mig förbi! Men kul var det!

2009-02-22 @ 21:25:17
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/
Postat av: Anonym

amatör...märks att du aldrig varit i thailand..tofflor,t-shirt mm handlar du ju där...

2009-02-22 @ 23:31:40
Postat av: Maskinen

Svårt att få instrumenten att låta om man inte slår på strängarna =)



Amatörernas afton jag vet, men det finns inte tid att handla sånt där..

2009-02-22 @ 23:59:43
Postat av: halvar

en helt vanlig dag för en annan ;)

2009-02-23 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0