Vad krävs för att dagen ska vara förstörd......6 minuter ungefär

Som rubriken säger, så krävs det ungefär 6 minuter för att hela jävla dagjäveln ska bli förstörd. Vadå 6 minuter undrar ni. Då ska jag berätta. Har man sovit i sammanlagt en timme på en hel natt och man blir väckt av ett "Hallå!! jag ligger inge bra" 6 minuter innan utsatt tid på väckarklockan, då blir man inte glad. Skulle tippa på att 80% av dom som läser den här jävla bloggen förstår vad jag menar, men resterande 20% dom ba, a men 6 minuter är ju typ ingenting typ. Till alla er 20% som jag oxå är vansinnig på i detta nu, har jag bara detta att säga: Håll andan i 6 minuter, så ska ni få se hur jävla kort det är.

10 minus på termometern vilket talar för att det kommer att bli en grymt skön promenad hem när jag slutar. Sen hem och kliva på nästa jobb bara. Härliga dagar!



//Maskinen™ - Skjut mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0