Vansinnigt svenskparty pa Carlitos samt Ling Ling idag =)

Att vi aterigen hittar en comeback efter kaket pa Unniz igar kvall ar for mig helt obegripligt. Vi var duktigt slitna och matta efter maten, men #16 overtand som han ar trotsade pa att vi skulle ta oss ner till Carlitos. Val dar sa gar det upp for oss att det ar ett svenskparty darnere. Buckets in saklart och sen in i dimman. Bara svenska latar hela kvallen och Maskinen och Mexaren ager golvet. #16 da undrar in....ja han var dar han med....men han agde inget golv.. Dar blev vi iaf kvar hela natten till tidig morgon inan vi begav oss hemat. Dar bjuder dock #16 pa stor show nar han petar i sig ett grillspett och pa den sitter nan fruktansvart stark krydda....typ pfefferoni fast ggr 100. Jag sprang in i den nagon dag innan och holl pa att storkna. Han hanade mig, men nu var det min tur och den finns med pa film oxa som givetvis kommer senare.

Idag bot vi Hotell till Princess. Fantastisk pool och en fantastisk allt i allo som Mexaren mycket fyndigt dopte till Ling Ling. Assa vi har varit sa slitna idag, sa alla skamt idag blev att handla om Ling Ling. Jag menar mannen ar 140cm lang, men vilken stjarna. Han har fullstandig kontroll. Men idag har han varit inblanbad i ca 1500 skamt. Dom flesta givetvis framlagda av Maskinen. Ett exempel ar att Ling Ling ar basketproffs och satter dunken ifran straffkastlinjen som Jordan gjorde. Assa var overtrotthet gor ju att ett sant skamt blir helt vansinnigt roligt. Det blir ju inte mindre skratt nar Mexaren ar millimeter ifran att satta in en amerikansk fotboll i Ling Lings bar. Da var det nara bristningsgransen kan jag lova.

Mar vi hade stekt klart pa eftermiddagen sa far #16 for sig att han ska raka benen, med vanlig tval och engangshyvel. Som dom flesta av hans beslut pa denna resa, sa var det ju ett felbeslut. Assa han skar sig na vansinnigt och fick da givetvis hora att Ling Ling skulle ha gjort det ist.

Meaxren bjuder pa en fin floskel anda "Jag har svart att dricka sprit och ol till maten, sa lange det inte ar vin" Mehiko for fan.

Nu ska vi nog se Arsenal pa stranden skulle jag tro...iaf jag och Mexaren. #16 forsvann for ett tag sen och han har varit konstant dyngad sen vi lamnade Borlange i tisdags...Han borjar bli trasig nu

Hores



//Maskinen™



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0