Värderingen är gjord

Nu har värderingsmannen varit här och tagit en titt på Maskinens Mansion. Fick be honom att gå efter en timme, då han började känna sig lite väl hemma i the Mansion iförd morgonrock och tofflor. - Är det ok om jag får tillbaka min rock och tofflor nu, frågade jag lite försiktigt. - Jaja, ta dom då, sa han med ledsen min. - Ta den här ist och skriv så höga siffror du bara kan i formuläret, sa jag och langade över en whiskey. Moget att muta tänker ni då. Hur vuxet som helst svarar jag då. Det gäller att använda det man har däruppe innanför pannbenet. Ibland gör det ont att ha ett IQ på 165, men oftast är det bara härligt.

Nu sitter ni och undrar hur mycket huset är värt. Svaret på den frågan är ju givetvis att det är ovärderligt. Siffrorna kommer nog under kvällen skulle jag tro samtidigt som han petar i sig årgångswhiskeyn såklart.

Hur ser dagen ut nu då? Kan bli pannkaka på Teknikdalen med #16 om han tar sig ur dvalan han har befunnit sig i ett par dagar nu. Vad kan problemet vara? Jag vet, vet du?

Ingen träning ikväll, då skadan vägrar ge med sig. Blir dock en långpromenad på eftermiddagen iaf.

Ni som ska kröka till helgen, glöm inte att godisbutiken är fullproppad och öppen 24/7 på 45:an...



//Maskinen™


Kommentarer
Postat av: 16 aka dvalan

Hey, är detta en blogg eller? Reklamfinansierad sådan tydligen.. va kostar det att flika in att man har godis även på hagalund. Håller på och sätter min marknadsplan nämligen.

2009-02-12 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0