Vilken härlig dag......tja la la la la la la la la la



Dagen började ju smått fantastiskt som ni har läst om tidigare. Inte nog med det. Min chaufför befann sig på banken för att lägga om lån när jag slutade mitt skift vid elva. Det var bara att peta på sig på 602:an ifrån Borlänge sjukhus det. Asså vafan lokaltrafik har man ju inte åkt sen man var tillsammans med Frida Johansson på gymnasiet. Då var det 609 ifrån Årby som gällde och inpackningen ser ungefär ut som klippet nedan. Måste köpa ny bil nu asså....eller en EU-moppe.

Men vafan ska det aldrig ta slut denna dag eller? Nu åkte gubben Söderlund längst ner på gatan förbi huset precis och gav mig fingret. Helt jävla otroligt. Grinigare jävla böggubbe får man fan leta efter!

Nej jag går och lägger mig en sväng, jag menar.....vad ska kunna hända då? Svaret har ni i nästa inlägg..



//Maskinen™



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va de inte tur att ja kollade alla klipp på 1000apor i söndags så du fick här klippet :)

2009-02-03 @ 12:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0