When you were young..

...är ju en magisk låt av en magisk grupp. The Killers gör en Sverigespelning i sommar, men den är inte på P&L utan i vårt kära Hultsfred. Nu kommer jag dock att få dessa giganter ändå, då dom besöker Pinkpop Festival i slutet på maj.





Låten ovanför är en låt som våran grupp på Monstret Rock Band gör riktigt bra och ofta är Maskinen just ett monster på båda trummor och sång. Ni ska se hur vansinnig jag kan vara i ett klipp längre ner här (kolla tex 1.23 in i klippet). Det är jag på klippet, inge käft. Sitter för tillfället och väntar på #16 och jag kommer verkligen att fightas för att få till lunchen på thaien idag. Thaien mitt över gatan ifrån Almas Café tillhör stans tre bästa luncher. Dom andra 2 lär jag fundera lite över. Försöker ladda mentalt tills spinningen ikväll. Det kommer bli kusligt jobbigt. Men jag brukar vara vass på spinningen. Alltid dubbla tröjor så att man bränner mer. Serik i cykelbyxor är en syn ni inte vill missa kan jag lova!



//Maskinen™



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0