Älska Erik Nilsson.....inte

Efter nattens fantastiska promenad hem, så hade man ju räknat med att få sova ganska länge och skönt iaf. Erik "Sprängaren" Nilsson ville annat! Han skulle hämta lite godis i mitt garage vid 0630 i morse som jag så fint hade packat i godispåse innan mitt huvud landade på kudden. Jag lämnade givetvis garaget olåst så att "Bögscholes" skulle ta sig in. Men vad händer....jo telefonen ringer vid halv sju och jag svarar.....fortfarande ninja givetvis. - Garaget är låst, säger en pojke med målbrottsröst. - Nej det är den inte, säger jag. - Jo det är den, hör jag återigen ifrån killen med målbrottet. - Men vafan säger jag, har du dragit upp handtaget och låst porten eller? - Ja, svarar BS..

Det var bara att kliva ut i småbyxorna och öppna upp det. För det är ju sån tur att jag kan somna om så lätt. Tack Erik!

Lyckades iaf somna om till slut och slog upp ögonen först 1430...kärlek. Annars har dagen till stor del tillägnats att fylla den nya tv-bänken med all elektronik som skulle upp. Skönt att slippa ha allt på golvet och framförallt slippa att se alla kablar som just nu befinner sig bakom bänken =)

Har blivit lite fotboll och NFL med NTK nu på kvällen, så vi har hittat ett bra deg i nya stolarna. För fint asså. Vi skulle faktiskt bräcka Joey och Chandler i den sporten ganska enkelt.

Imorrn bär det av till tippen med allt jävla skräp som är kvar efter renoveringen. Ska bli skönt att se sin egen entré igen. Nu blir det att se klart semifinalen i NFL-slutspelet. Fantastisk sport och ännu bättre, inom ett par veckor spelas Super Bowl-finalen. Fest på 45:an? Skulle tro det va...



//Maskinen™ - är Tom Brady

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi älskar Erik Nilsson ;)

2009-01-19 @ 14:55:09
Postat av: Maskinen

Det märktes väl på bolle om inte annat....skandal

2009-01-19 @ 15:33:28
Postat av: Sandra

Hehheeehee...underbart!!! :)

2009-01-19 @ 15:57:14
Postat av: Maskinen

Inte nånstans faktiskt... =)

2009-01-19 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0