Äntligen hemma

Då har man äntligen landat på hemmagräs efter den 23 timmar långa resan till Tyskland. Resan innehöll allt. Det var olyckor, grusvägar, poliser, tullmän och så givetvis den härliga incidenten då jag är äckligt nära att klippa en cyklist som så vackert gömde sig i solens fulla präkt! Han klarade sig och det gjorde även jag och "MP"....hela vägen hem till Borlänge. Numer finns det en till sak som kan vara säker på när man födds förutom att man ska dö och det är ju givetvis att man alltid får en 50-meters långtradare framför sig ifrån Guldsmedshyttan och den får man jobba med en bra bit förbi Ludvika. En sträcka som ska ta 30 min tar ist 1 timme och 30 min. Det är vinst varje gång tamigfan! Nej nu blir det ett varmt bad, det är jag fan värd!



//Maskinen™ - over and out




Men vafan händer när man står och skriver?! Glömmer man inte att man har kranen på till badkaret! Vatten överallt.....Fyfan

Kommentarer
Postat av: TACO

Hoppas att du gick in och uppdaterade om vattenolyckan efter att du torkat... ?



"Oj jävlar vad vattnet rinner, ska bara skriva om exakt hur mkt vatten det är, sen löser jag det..." :)

2009-01-15 @ 20:23:19
URL: http://tacopizza.se
Postat av: Maskinen

Givetvis lät jag det rinna, för att ist kunna uppdatera så snabbt som möjligt för alla fans =)

2009-01-15 @ 20:39:02
Postat av: Näst yngsta ligget

Because your worth it! Oldtimern, you got no fans!

2009-01-15 @ 23:19:57
Postat av: maskinen evolution

haha klant att låta vattnet stå på, va du född i tvåan eller =) //pettson

2009-01-16 @ 03:07:39
Postat av: Maskinen

Till mitt näst yngsta ligg...You´re ska det stå lilla du..SH



Pettsson, önskar att jag vore det =)

2009-01-16 @ 15:36:12
Postat av: Kanske äldsta ligget tillomed?

Engelskat för nyburgare!

2009-01-16 @ 17:37:16
Postat av: Maskinen

Amen durå!

2009-01-17 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0