Blåtand suger ibland..

Nu var det ju meningen att jag skulle visa ett kort på mitt fantastiska köp tidigare idag. Snackar ju givetvis om mitt påslakanset med Ahlgrens bilar-motivet. Nu vill ju såklart inte blåtanden funka på cpu:n, så jag får försöka beskriva skiten ist. Som världens största bilpåse ser det ut som och där ska man mysa ner sig alldeles strax, bland dom rosa, gröna & vita bilarna. Det roliga är att man fick med 2 dl sköljmedel, som man skulle ha med i första tvätten och som ska få sängkläderna att lukta just Ahlgrens bilar.......Alla som gick på det där kan ju ta och skriva en klåka i kommentarerna. En klåka och inte en kråka, glöm aldrig det.

Kvällen har väl spenderats med att ta reda på det Puma stökade ner på passet igår, dvs allt. Vet fan inte vem som är assistent på dom passen om jag ska vara helt ärlig. En sak som är jävligt härlig, är att jag har fått Sigge att börja kalla mig Maskinen. Så varje arbetspass (30 av 31 dagar varje månad) börjar numer med att Sigge kör: Tjena Maskinen!

Det måste man älska! Nu bär det av in i assistentrummet (läs garderoben) ´för att riva av avsnitt 5 på säsong 7 på den hyllade TV-serien 24...


Hört i skogen:

En björk till en annan

B1: Do you löv me?
B2: Näver!



//Maskinen™ - Är Jack Bauer inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0