Bloggen träffar känsliga punkter..

Förstod att mitt inlägg om att tjejer är svin skulle väcka en hel del känslor och funderingar. Fick det bara ännu mer bekräftat när det ramlade in ett sms nu på kvällen av en tvättäkta Björn Gustafsson-kopia ifrån centrala Borlänge. Han satt och festade med tre polare samt 3 tjejer. Bloggen kom på tal....såklart, ´vem hade räknat med något annat. Då kommer det klassiska missbrukssvaret ifrån tjejerna. "Mäh, det är vi väl inte" och förnekelsen är ett faktum. Hade detta varit på tex Färjan, så hade minst en utav dom stått och tonårshånglat med Håkan i baren. Det är en syn jag inte vill se asså, men vad gör man när tjejerna går loss så fort dom är ute på internationellt vatten!

Nu släpper Rönnmark pucken i derbyt och jag sprättar en Nyköbing till!

Fick äntligen in mitt jobbpåslakanset på bild, så håll till godo alla fans!



//Maskinen™

Kommentarer
Postat av: Björn Gustafsson

Hon ba, "mäh, det är vi ju inte!?" .. Ja ba, ameen duuurå!?!

2009-01-25 @ 16:48:53
URL: http://bjorn.krull.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0