Dagen efter kvällen före..

Dom alltid lika fantastiska söndagarna då man har varit ut kvällen innan. Inget PL i helgen, utan FA-cup ist och det suger fan rent utsagt. Inte nog med det, så skulle man ju göra 2 timmar på jobbet imorse oxå =/ Tack hjärtat för skjutsen. Hade fan aldrig pallat att gå i 3dm snö med finskor och kavaj.

När man väl var hemma igen, så stod givetvis grannkärringen och skottade över snön på min tomt, precis som vanligt. Den dagen hon inte gör det, då har hon med 99% säkerhet coolat vippen.

Tillbaka till gårdagen igen, så gjorde jag, Marcos, Robin & Jimmy ett hästjobb på Rock Band. Vem är Jimmy nu då? Inte en aning. Fick ett samtal av  Bjurman, som frågade vilka som var här. Det är jag, Marcos och Jimmy svarade jag helt lugnt. Det var ju bara det att det inte fanns nån Jimmy här. Måste ha tyckt att Robin passar bättre att heta Jimmy med alla dom där fina kroppsmålningarna pöjken har.

Sitter och betar av Cardiff - Arsenal i just FA-cupen just nu. Men vilket jävla sömnpiller. Slår nog över till Milan ist skulle jag tro. Jag kan inte förstå att jag är så törstig när jag drack så in i helvete igår ;)

Vill bara flika in med Marcos kommentar som han kläckte igår. "Nu är han hårstrån ifrån att åka" Ja kära nån, men sen är han ju mexare oxå. Hårsmån Marcos, hårsmån!



//Maskinen™ - svenska för nybörjare


Kommentarer
Postat av: Horace

"Hårsmån" heter det idiotas!



Svenska för besserwiesser. Något för dig crille!

2009-01-25 @ 15:30:33
Postat av: Maskinen

Haha va =)

2009-01-25 @ 15:41:03
Postat av: Anonym

Tack för igår grabbar... magisk kväll på flera sätt. tur vi hade en taxibuss ner till byn, eftersom vi va 6 st. Sorry att jag inte betalade något, men jag va läcker när jag smet in på bolibompa utan att pröjsa. Fick vakterna att "blunda" för en stund.

2009-01-25 @ 18:37:27
Postat av: Anonym

För all del Jimmy. En annan stog ju för hela droskan samt inträde....

2009-01-25 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0