Den nakna kocken..

Efter att ha sålt godis för 5500:- så petade jag ner mig en snabbvända och hjälpte den röda maskinen...nej inte Islingby, utan Sovjetunionen. Eftersom jag klarade GOW 2 i veckan så var jag tvungen att hitta på något nytt och valet landade på Call of Duty 5. Det är ett ok lir, men det kommer inte upp i CoD 4-klass i mina ögon. Efter det bar det av in i duschen för att raka både det ena och det andra. Det gick bra. Rakningen är att rekommendera. Man känner sig större på något vis....givetvis är det en synvilla, men ändå.


Precis när jag skulle skriva vidare så får jag givetvis ett mail ifrån Viking Line Club, adresserat ifrån Håkan, ja ni vet han som står i baren på Färjan och lyckas se mer homo ut än Fab 5 tillsammans. Det ska han ju givetvis ha en eloge för. Så vad stog det i brevet då?

"Hej Maskinen

Håkan ifrån Baren, du vet den där coola serien på TV3 för något år sen. Jag blev ju D-kändis efter det och fick ligga med ett antal fjortisar. Men när jag insåg att deras föräldrar t o m var yngre än mig, så blev det ju typ lite pinigt sådär, så jag började jobba på båt ist. Ja du kanske har sett mig på TV i programmet Färjan....jag är ju lite av en Kung där =)...Asså alla vill ligga med mig, ända tills du Maskinen började skriva om mig i din heta blogg. Sen dess är jag rökt, inte ett Lunarmial har jag fått och på Snuttis har dom stängt av mig. Fan Maskinen! Rätta till detta, annars söker jag till Idol 2009!

Mvh BH........Baren-Håkan asså =)"



Kim Andersson är homosexuell skriks ifrån pojkrummet nu ifrån #16....dyngad på två 3,5:or givetvis!



Iaf, så har jag nu på kvällen lagat ihop en rikitgt fin kycklingrätt till #16, Runken & Laxen. Dom hyllar den nakna kocken aka Maskinen något enormt. Trots det fick man sitta själv i köket, då dom valde att se när Sverige blir överkörda av Kroatien ist. Men men, gratis är gott heter det och hade dom inte gjort det, så hade jag inte kunnat förgylla mina fans med denna magiska blogg.

Dags att ta tag i disken då, eller ja åtminstone stoppa in den i maskinen...diskmaskinen!



Det var en ÄLG som var skitig, då gick den och badade och blev REN



Maskinen™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0